کد خبر: 125459
A

کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی مخالفت کرد/ زنگنه: احتمال تغییر نظر کمیسیون وجود دارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم می گوید: با اینکه کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی مخالفت کرده اما احتمال تغییر نظر کمیسیون تلفیق درمورد عدم حذف ارز ترجیحی وجود دارد.

کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی مخالفت کرد/ زنگنه: احتمال تغییر نظر کمیسیون وجود دارد

به گزارش دیده بان ایران؛ محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به موافقت نکردن کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی در بودجه سال آینده کشور اظهارکرد: ارائه ارز ۴۲۰۰ تومانی به شیوه فعلی ناکارآمدترین و خسارت‌بارترین روش هدر سرمایه‌های کشور است. تصمیم مجلس مبنی بر مخالفت با حذف ارز ترجیحی، در ادامه مسیر دولت دوازدهم است.

وی افرود: البته باید گفت دولت هم طرحی که عملیاتی شدن حذف ارز ترجیحی را با کمترین ضرر تضمین دهد، ارائه نکرده و همچنین بر تصمیم حذف ارز ترجیحی مصمم و قاطع نیست. متاسفانه در جامعه در حال ساخت تصوری از تورم خود ساخته حاصل از حذف ارز ترجیحی هستیم که اشتباه است.

زنگنه تاکید کرد: یک جریاناتی با اسم حمایت از مردم از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی یک بزرگنمایی ایجاده کرده است و نمایندگان مجلس نیز متاثر از فضای این جریانات هستند. با این وجود اما احتمال تغییر نظر کمیسیون تلفیق درمورد عدم حذف ارز ترجیحی وجود دارد./ SNN

 

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر