کد خبر: 141954
A

مسیریاب «بلد»: به‌ناچار با ده‌ها نفر از نیروهای خود قطع همکاری کردیم / به‌زودی درباره آینده فعالیت این مسیریاب اطلاع‌رسانی خواهد شد/ آینده اینترنت در کشور قابل پیش‌بینی نیست

گروه هزاردستان در ارتباط با آینده فعالیت نقشه و مسیریاب «بلد» بیانیه‌ای منتشر کرده و ضمن خداحافظی با تعدادی از افراد حاضر در این مجموعه، اعلام کرد که «بلد» تا پایان سال جاری به فعالیت خود ادامه خواهد داد اما به‌زودی درباره آینده فعالیت این مسیریاب اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

مسیریاب «بلد»: به‌ناچار با ده‌ها نفر از نیروهای خود قطع همکاری کردیم / به‌زودی درباره آینده فعالیت این مسیریاب اطلاع‌رسانی خواهد شد/ آینده اینترنت در کشور قابل پیش‌بینی نیست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ گروه هزاردستان در ارتباط با آینده فعالیت نقشه و مسیریاب «بلد» بیانیه‌ای منتشر کرده و ضمن خداحافظی با تعدادی از افراد حاضر در این مجموعه، اعلام کرد که «بلد» تا پایان سال جاری به فعالیت خود ادامه خواهد داد اما به‌زودی درباره آینده فعالیت این مسیریاب اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ در متن این بیانیه آمده است:

بلد در پنجمین سال فعالیتش با وجود تیمی با انگیزه، کم‌نظیر و همدل و محصولی با بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال روزانه، به‌ناچار با ده‌ها نفر از همکارانش خداحافظی می‌کند. مدت‌ها است که راه‌های جذب سرمایه در فضای استارتاپی و بخش خصوصی کشور بسته مانده و ادامه دادن کسب‌وکارهایی که بازگشت سرمایه در بلندمدت را هدف خود قرار داده بودند و امکان رسیدن به نقطه سربه‌سر در کوتاه مدت را ندارند، سخت‌تر شده است. همچنان هیچ افق روشنی برای خروج سرمایه‌گذاران از کسب‌وکارهای بالغ‌تر اینترنتی وجود ندارد و این امید را برای آن‌ها که سال‌های سال تا رسیدن به مرحله خروج فاصله دارند از بین برده است.

از طرف دیگر ضمن نگرانی بابت محدودیت‌های اعمال شده بر اینترنت و امنیتی‌تر شدن فضا، آینده اینترنت در کشور چندان قابل پیش‌بینی نیست و برخی برخوردها به‌خصوص در ماه‌های اخیر ما را در درستی راهی که در پیش گرفته بودیم و توانایی خود در حفاظت از حقوق کاربران به شک انداخته است. ما از بابت شرایط به وجود آمده برای همکارانمان متأسفیم و تمامی تلاش خود و دیگر شرکت‌های گروه را به کار می‌گیریم که در فضای سخت و پرابهام فعلی، جابه‌جایی این افراد توانمند و با استعداد در گروه، با سختی‌های کمتری همراه شود.

ما ارائه خدمت توسط نقشه و مسیریاب بلد به کاربرانش را تا پایان سال جاری تضمین می‌کنیم. در عین حال به‌زودی در مورد آینده این محصول و تبعات آن برای میلیون‌ها کاربری که تمام این سال‌ها به آن اعتماد کرده‌اند اطلاع‌رسانی دقیق‌تر انجام خواهیم داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر