کد خبر: 147801
A

تبلیغات گسترده روابط عمومی بانک ملت برای مدیر عاملش/آیا دولت آبادی به دنبال نشستن بر کرسی مهمتری از بانک ملت است ؟

هشتمین رویداد فناوری های مالی ایران، با حضور مدیرعامل بانک ملت به صورت رسمی افتتاح شد و آغاز به کار کرد و سپس افتتاح کننده به عنوان چهره ماندگار بانکی معرفی و تندیس گرفت. متن این خبر که از سوی روابط عمومی بانک ملت به صورت گسترده در اختیار رسانه ها قرار گرفته است نشان می دهد اتفاقی در جریان است تا دولت آبادی را از بانک ملت به سمت کرسی بالاتری سوق دهد اما سوال این است که آن کرسی بالاتر کجاست ؟ وزارت اقتصاد و یا مجموعه مالی بزرگتر از بانک ملت؟

تبلیغات گسترده روابط عمومی بانک ملت برای مدیر عاملش/آیا دولت آبادی به دنبال نشستن بر کرسی مهمتری از بانک ملت است ؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هشتمین رویداد فناوری های مالی ایران، با حضور مدیرعامل بانک ملت به صورت رسمی افتتاح شد و آغاز به کار کرد و سپس افتتاح کننده به عنوان چهره ماندگار بانکی معرفی و تندیس گرفت.

متن این خبر که از سوی روابط عمومی بانک ملت به صورت گسترده در اختیار رسانه ها قرار گرفته است نشان می دهد اتفاقی در جریان است تا دولت آبادی را از بانک ملت به سمت کرسی بالاتری سوق دهد اما سوال این است که  آن کرسی بالاتر کجاست ؟ وزارت اقتصاد و یا مجموعه مالی بزرگتر از بانک ملت؟

نگاهی به رزومه دولت آبادی نشان می دهد که در مجموعه بانکی کشور مدیران پیشکسوت و دارای سوابق اجرایی کارآمد تراز او نیز  وجود دارند و تمام‌موفقیت‌های بانک ملت که به حق جز بانک‌های برتر در حوزه بانکداری الکترونیک است، فقط در طول یکسال و اندی مدیریت دولت آبادی رخ نداده است.

دولت آبادی که قبل از بانک ملت، مدیرعامل بانک تجارت بوده است،  دارای مدرک تحصیلی  لیسانس حقوق قضایی است و در رزومه بانکی خود سمتهای مختلف در بانک تجارت از جمله مدیر امور اعتباری بانک تجارت، معاون مدیر عامل بانک تجارت، عضو هیأت مدیره بانک تجارت بوده است بنابراین چهره ماندگار سیستم بانکی با این رزومه کم نشان از اتفاقات دیگری است. 

ذکر این نکته ضروری است که کسی نمی تواند منکر سیستم به روز و کارآمد بانک‌ملت در عرضه بانکداری الکترونیک باشد، اما سوابق درخشان این بانک از زمان بزرگانی همچون مرحوم دکتر ساسان  منوچهری استارت خورده و مدیران عاملی همچون دیواندره ای، اخلاقی، بیگدلی و سایر مدیران عامل این بانک نیز در این موفقیت نقش داشته اند .

زیباست بدانید که دیواندره ای مدیرعامل اسبق بانک ملت در خصوص دکتر منوچهری می گوید :

دوران مدیریت ایشان در بانک ملت، یکی از درخشان‌ترین برهه‌های فعالیت این بانک را تشکیل می‌دهد که اینجانب نیز توفیق داشتم در رکاب آن بزرگمرد شاگردی کنم. در این دوره، تلاش اصلی بانک ملت در راستای تحکیم زیرساخت‌های فناوری، جوان‌گرایی، توجه به نیروی انسانی، تغییر فرهنگ سازمانی و تحول در کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان متمرکز گردید. این سخنان از سوی دیواندره ای که خود از مدیران موفق بانک ملت بوده و در نزد کارکنان این بانک  دارای احترام ویژه ای است، کاش از دید دولت آبادی که از بانک تجارت به بانک ملت نقل مکان کرده، مغفول نمی ماند.

در واقع حضور یکساله دولت آبادی مثبت بوده است اما یادمان نرود مدیران اسبق و کارکنان این بانک خوشنام قطعا نقش به‌سزایی در موفقیت این بانک داشته اند.

از سوی دیگر بررسی شود که حمایت مالی بانک ملت از این همایش چه میزان بوده است؟ چرا، برای معرفی چهره ماندگار بانکی تحقیق بیشتری صورت نگرفته است؟ به جد می توان گفت در انتخاب چهره ماندگار بانکی، به راحتی نمی توان از کنار مدیران بانکی کشور دارای سوابق ارزنده و کارآمدتر گذشت .

چه بسا تصمیم گیر واقعی در خصوص چهره ماندگار بانکی و یا مدیر برتر بانکی وزارت امور اقتصادی و دارایی است  و لاغیر .

نکته آخر آنکه : در پس این همه تبلیغات برای معرفی مدیرعامل بانک ملت به عنوان چهره ماندگار بانکی چه خبری دیگر نهفته است ؟ آیا دولت آبادی اسب خود را برای وزارت اقتصاد و یا جایگاه مهمتری زین کرده است ؟ 

راستی هنوز در کشور، مدیران بانکی پیش کسوت تر، باتجربه تر، دارای عملکرد مثبت تر که در نزد جامعه بانکی دارای جایگاه ویژه تری هستند وجود دارد .

کاهش دولت آبادی در دام تبلیغات خاص روابط عمومیش، گرفتار نمیشد و تندیس چهره ماندگار را به مدیران پیشکسوت و دارای سوابق درخشان تر از خود اهدا  می کرد .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر