کد خبر: 151507
A

پاسخ صندوق بازنشستگی به ادعای توانگر درباره خرید هدیه برای مدیران/ در مسیر فسادستیزی با احدی تعارف نداریم

با انتشار خبر «نامه یک نماینده مجلس به وزیر رفاه درباره ریخت و پاش های شب عید صندوق بازنشستگی کشوری» در دیده بان ایران با پاسخ صندوق بازنشستگی روبرو شده است.

پاسخ صندوق بازنشستگی به ادعای توانگر درباره خرید هدیه برای مدیران/ در مسیر فسادستیزی با احدی تعارف نداریم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ با انتشار خبر «نامه یک نماینده مجلس به وزیر رفاه درباره ریخت و پاش های شب عید صندوق بازنشستگی کشوری» در دیده بان ایران با پاسخ صندوق بازنشستگی روبرو شده است.

بنابرگزارش دیده بان ایران؛ صندوق بازنشستگی جوابیه را برای درج در این رسانه ارسال کرد، متن آن را ذیل آمده است:

صندوق بازنشستگی کشوری از زمان حضور جناب آقای ترکی، فاز جدیدی از مبارزه با کج روی ها را دردستور کار قرار داده، بگونه ای در اقدامی داوطلبانه سامانه نظارت مردمی را جهت بسط لایه های نظارتی راه اندازی نمود که بسیار مورد توجه رسانه ها، گزارشگران فساد و مطالبه گران قرار گرفت و مدیرعامل محترم صندوق در مراسم رونمایی عنوان کرد که صندوق بازنشستگی در مسیر فسادستیزی با احدی تعارف ندارد.

همچنین در تاریخ  16 و 20 اسفندماه طی دونامه با امضای مدیرعامل محترم خطاب به مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه ابلاغ شد که از پرداخت هرگونه پاداش، خرید هدیه و اقلام تشریفاتی اجتناب شود و با در صورت مشاهده برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

همچنین در روز گذشته با عنایت به گزارش واصله در سامانه نظارت مردمی، با هیئت مدیره و سرپرست یکی از شرکت های زیرمجموعه به علت مصوب نمودن خرید خودرو و هدیه ، برخورد جدی شد و در این راستا برکناری نیز صورت گرفت که همه این مطالب بیانگر عزم جدی و داوطلبانه صندوق بازنشستگی کشوری می باشد.

لذا با عنایت به اینکه صندوق پیش دستانه و داوطلبانه از زمان آغاز بکار مدیرعامل جدید ، محور فسادستیزی و مبارزه با کج روی ها را در دستور کار قرار داده، شایسته است حمایت لازم از این روند در دستور کار قرار گیرد. لذا از هرگونه دریافت مستندات در این زمینه جهت بررسی و برخورد جدی استقبال می نماییم.

همچنین طبق استعلام بعمل آمده، از سوی شرکت پتروشیمی مسجد سلیمان هیچگونه هدیه ای خریداری و اهداء نشده، لذا در صورت وجود مستندات؛ تقاضامندیم موارد به صندوق بازنشستگی ارسال شود. در غیر این صورت شایسته است در راستای حمایت از رویکرد فسادستیزی صندوق بازنشستگی، حمایت خبری لازم از سوی آن رسانه صورت گیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر