کد خبر: 151541
A

بحران مکان برای نمایشگاه کتاب امسال

شهر آفتاب وقت نداد، نمایشگاه کتاب باز در مصلی تهران برگزار می‌شود!

بحران مکان برای نمایشگاه کتاب امسال

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ در حالیکه شرکت ملی نفت از بهمن ماه امسال با نمایشگاه شهر آفتاب به تفاهم رسید و قرارداد اجرای بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را با این مجموعه به امضا رساند، مجریان نمایشگاه کتاب پس از کش و قوس بسیار، از رسیدن به نمایشگاه شهر آفتاب بازماندند و علاقه‌مندان به کتاب باید دوباره رنج رفتن به مصلا را به جان بخرند تا با یار مهربان خود دیدن کنند. این در حالی است که شهر آفتاب از ابتدای امسال آمادگی و برنامه دقیق خود را برای برگزاری نمایشگاه کتاب اعلام کرده بود و به وعده‌های خود نیز پایبند ماند.

شورای شهر تهران در اسفند امسال بودجه ۲۰۰۰ میلیارد تومانی را به نمایشگاه شهر آفتاب تخصیص داد و ساخت سالن‌های نمایشگاهی جدید در این مجموعه از بهمن‌ماه آغاز شده است.

شهر آفتاب از بهمن ماه سال پیش و با تغییر مدیریت مجموعه توانسته است به رقیب جدی نمایشگاه سئول تبدیل شود. در شرایطی که رییس سازمان توسعه تجارت تغییر کرده است و مدیریت نمایشگاه سئول از پس بحران ترافیک، قطع برق، کمبود پارکینگ و ... بر نیامده است، به نظر می‌رسد آینده صنعت نمایشگاه‌ی در دست شهرداری تهران و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب باشد.

منبع: ۵۵ آنلاین 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر