کد خبر: 152705
A

قیمت طلا و سکه امروز؛ 19 فرودین/ روند کاهشی قیمت سکه

قیمت طلا و سکه امروز مسیر متفاوتی را پشت سر می‌گذارد. سکه حالا با نزدیک شدن به نیمه کانال 31 میلیون تومانی روندی کاهشی دارد اما طلا نیز نسبت به قیمت بازگشایی بازار کمی افزایش قیمت را تجربه کرده است.

قیمت طلا و سکه امروز؛ 19 فرودین/ روند کاهشی قیمت سکه

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛

قیمت طلا و قیمت سکه امروز تا این لحظه مسیر معکوسی را پشت سر گذاشته‌اند. سکه روندی کاهشی و طلا روندی افزایشی دارد. سکه در کانال 31 میلیون تومان نوسان دارد و در لحظه تنظیم این گزارش، قیمت طلا (18 عیار) نیز دو میلیون و 559 هزار و 400 تومان اعلام شده است. این در حالی است که نرخ بازگشایی طلا دو میلیون و 550 هزار 100 تومان بوده است. طلای دست دوم نیز اکنون حدود دو میلیون و 525 تومان قیمت دارد.

خبر بیانیه مشترک ایران و عربستان قیمت دلار را در معاملات غیررسمی در مسیری کاهشی قرار داد و از آنجا که طلا و سکه تحت تاثیر این ارز هستند مطابق با همین روند پیش رفتند. اگر دلار همچنان در مسیر افزایشی که صبح امروز در پیش گرفته باقی بماند می‌تواند قیمت سکه را دوباره به مسیر صعودی بازگرداند.

با وجود تعطیلی بازارهای جهانی قیمت انس در مدت اخیر به طور کلی مسیری صعودی را پشت سر گذاشته و حالا از مرز دو هزار دلار گذشته است. البته کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند قیمت طلا و سکه تا حدود یک ماه آینده نوساناتی در همین حدود فعلی را پشت سر بگذارد.

قیمت طلا و انواع سکه در بازار

قیمت سکه امامی در حال حاضر به 31 میلیون و 600 هزار تومان رسیده است و همچنین حبابی حدود هفت میلیون و 600 هزار تومان نیز حباب دارد. قیمت سکه بهار آزادی نیز 28 میلیون و 200 هزار تومان اعلام شده و حباب این سکه طرح قدیم نیز چهار میلیون و 203 هزار تومان برآورد شده است.

از سوی دیگر قیمت نیم سکه  امروز 18 میلیون و 900 هزار تومان و حباب آن 6 میلیون 906 هزار تومان است. قیمت ربع سکه به 11 میلیون و 600 هزار تومان و قیمت سکه گرمی نیز  به 6 میلیون و 800 تومان رسیده‌اند. همچنین حباب ربع سکه پنج میلیون و 599 هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز سه میلیون و 846 هزار تومان رسیده است.

منبع: تجارت نیوز

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر