کد خبر: 32879
A

یک مقام مسئول: بیش از 16 هزار صندلی برای تسهیل در جابجایی مسافران پیش بینی کرد

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن ایران گفت: شرکت راه آهن ایران با فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر،برای تسهیل در جابجایی مسافرین بیش از 16 هزار صندلی پیش بینی کرد.

یک مقام مسئول: بیش از 16 هزار صندلی برای تسهیل در جابجایی مسافران پیش بینی کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از راه آهن ایران، «علی کاظمی منش» درباره اعزام قطارهای مناسبتی 28 صفر افزود: راه آهن امسال مانند سالهای گذشته اقدام به برقراری قطارهای فوق العاده کرده و تعداد 38 قطار فوق العاده در مسیرهای مقصد مشهد را برای این ایام برنامه ریزی کرده است.

**افزایش کیفیت محور برنامه ریزی
مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن با تاکید بر اینکه این شرکت در مناسبت های مختلف با افزایش سفرها، سیاست افزایش ظرفیت را دنبال می کند، افزود: راه آهن در این ایام تعداد سالن قطارهای موجود را افزایش داده و راه اندازی قطارهای جدید را نیز پیگیری می کند.
وی ادامه داد: امسال با توجه به از رده خارج کردن واگن های بالای 45 سال، همه قطارهای فوق العاده در مسیر مشهد و بالعکس از نوع درجه یک 4 و 6 تخته بوده است.

**برنامه های جدید در دستور کار
مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن درباره برنامه های جدید در بخش مسافری نیز گفت: با توجه به پایان ماه صفر، این بخش بتدریج برای ایام سفرهای نوروزی آماده می شود و نظارت های دوره ای از سوی ادارات کل ستادی و نواحی در دستور کار قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر