کد خبر: 42129
A

صباغیان: افزایش حقوق ۵۰ درصدی برخی دستگاه‌ها و رشد ۱۲ درصدی حقوق کارگران با عدالت سازگار نیست

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با انتقاد از اینکه برخی دستگاه‌ها بدون توجه به قانون، افزایش حقوق داشته‌اند، گفت: متأسفانه برخی دستگاه‌ها تا ۵۰ درصد افزایش حقوق داشته اما کارگران تنها ۱۰ الی ۱۲ درصد رشد حقوقی را تجربه کرده‌اند.

صباغیان: افزایش حقوق ۵۰ درصدی برخی دستگاه‌ها و رشد ۱۲ درصدی حقوق کارگران با عدالت سازگار نیست
به گزارش دیده بان ایران، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 22 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با  انتقاد از عملکرد دولت در حوزه افزایش حقوق برخی دستگاه‌ها، گفت: متأسفانه علیرغم اینکه در قانون بودجه و برنامه ششم توسعه مجلس سقفی را افزایش حقوق‌ها در نظر گرفته اما برخی دستگاه‌ها بدون توجه به قانون افزایش حقوق داشته‌اند.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما مخالف افزایش حقوق نیستیم، افزود: ما معتقد هستیم که اگر افزایش حقوقی قرار است رخ دهد برای همه دستگاه‌ها و نهادها باشد اما دولت یکباره مصوبه‌ای را می‌گذراند و برخی دستگاه‌ها مشمول افزایش حقوق 50 درصدی می‌شوند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: افزایش حقوق برخی دستگاه‌ها تا 50 درصد با افزایش حقوق  10 الی 12 درصدی کارگران منطقی نبوده و این با عدالت سازگار نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر