کد خبر: 57045
A

ارز مسافرتی در آستانه 13 هزار تومان

نرخ خرید یورو در شعب ارزی بانک‌ها که روزانه از سوی بانک مرکزی به آن‌ها اعلام می‌شود، ۱۲ هزار و ۲۲۶ تومان تعیین شده است.

ارز مسافرتی در آستانه 13 هزار تومان

بانک‌ها امروز هم نرخ خرید دلار را افزایش دادند و هر دلار آمریکا را ۱۰ هزار و ۷۰۲ تومان می‌خرند؛ ارز مسافرتی هم ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش دیده بان ایران، شعب ارزی بانک‌ها از سوی بانک مرکزی مجاز به خرید ارزهای خارجی مردم هستند که در همین راستا، بانک‌ها امروز (۱۰ دی) هر دلار آمریکا را ۱۰ هزار و ۷۰۲ تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته با افزایش حدود ۲۰۰ تومانی همراه بوده است.

همچنین نرخ خرید یورو در شعب ارزی بانک‌ها که روزانه از سوی بانک مرکزی به آن‌ها اعلام می‌شود، ۱۲ هزار و ۲۲۶ تومان تعیین شده است.

همچنین نرخ خرید پوند انگلیس در بانک‌ها امروز ۱۳ هزار و ۵۷۹ تومان است که نشان می‌دهد قیمت خرید یورو و پوند نیز نسبت به روز گذشته حدود ۲۰۰ تومان افزایش داشته است.

شعب ارزی برخی بانک‌های عامل اعلام‌شده از سوی بانک مرکزی نیز می‌توانند در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها پرداخت کنند.

نرخ فروش ارز مسافرتی در این شعب امروز بدون احتساب کارمزد ۱۲ هزار و ۵۸۴ تومان است که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل قیمت فروش هر یورو مسافرتی به حدود ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان می‌رسد.

همچنین بر اساس اعلام صرافی‌ها، امروز هر لیر ترکیه ۲۱۲۰ تومان، درهم امارات ۲۹۹۰ تومان و پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۵۰ تومان است./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر