کد خبر: 139408
A

صفر تا صد خرید خانه در ساریر استانبول

بسیاری از افرادی که قصد دارند از طریق خرید ملک اقامت ترکیه را به دست بیاورند، برای خرید ملک مورد نظر خود محله ساریر استانبول را انتخاب می‌کنند. ساریر به عنوان یکی از مناطق سرسبز، دیدنی و محبوب شهر استانبول، از سمت شمال با دریای سیاه، از سمت جنوب با منطقه بشیکتاش، از سمت شرق با تنگه بسفر و از سمت غرب با ایوب سلطان همسایه‌است.

صفر تا صد خرید خانه در ساریر استانبول

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ بسیاری از افرادی که قصد دارند از طریق خرید ملک اقامت ترکیه را به دست بیاورند، برای خرید ملک مورد نظر خود محله ساریر استانبول را انتخاب می‌کنند. ساریر به عنوان یکی از مناطق سرسبز، دیدنی و محبوب شهر استانبول، از سمت شمال با دریای سیاه، از سمت جنوب با منطقه بشیکتاش، از سمت شرق با تنگه بسفر و از سمت غرب با ایوب سلطان همسایه‌است. محله ساریر استانبول یکی از باکلاس‌ترین و بهترین مناطق این شهر به شمار می‌رود و دارای امکانات درمانی، تفریحی و ورزشی بسیار زیاد و هم‌چنین رستوران‌های بین‌المللی لوکس و زیبایی است؛ به طوری که سرمایه‌گذاران، این شهر را با لقب بهشت واقعی می‌شناسند، به همین دلیل متقاضیان برای خرید ملک در ساریر استانبول به هزینه بیشتری نیاز دارند؛ زیرا قیمت ملک در ساریر استانبول نسبت به مناطق دیگر این شهر به مراتب بالاتر است. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای خرید آپارتمان در استانبول توضیح دهیم.

آشنایی با ویژگی‌های محله لوکس ساریر استانبول

کسانی که قصد خرید خانه در ساریر استانبول و مهاجرت به کشور ترکیه را دارند، ابتدا باید به خوبی با ویژگی‌های این منطقه از شهر استانبول آشنا شوند. همان‌طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، منطقه ساریر یکی از زیباترین و منحصربه‌فردترین مناطق استانبول در بخش اروپایی کشور ترکیه واقع شده‌است و چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی دارد. وجود قنادی‌های باکیفیت، پودینگ مشهور و امکان ماهیگیری و رستوران‌های دریایی، ساریر استانبول را به یکی از مناطق خاص و جذاب ترکیه تبدیل کرده‌است. ساریر در زبان ترکی به معنی زمین زرد است. مکان‌های تاریخی ساریر عبارتند از: مسجد علی پاشا، مسجد علی کتدا، مسجد امیرگان، مسجد جراح محمد افندی، مسجد ریز پاشا، مسجد عثمان رئیسی، مسجد ایسکله، عمارت شریفلر، قلعه عمارت، مقبره طلی بابا، مسجد هامام و غیره. در منطقه ساریر استانبول 38 محله وجود دارد. از بین محله‌های ساریر محله بیوک دره، محله امیرگان، محله تاربیا، محله ایستینیه و محله ماسلاک در بین سرمایه‌گذاران خارجی از محبوبیت بیشتری برخوردار است و اکثر آن‌ها برای خرید ملک در ساریر استانبول، یکی از این چند محله را انتخاب می‌کنند. وجود جاذبه‌های گردشگری مانند چشمه احمد کمالی، عمارت سعید حلیم پاشا، موزه ساکیپ سابانجی، قلعه رومیلی، کاخ سلطانیه، پارک گیاه شناسی آتاتورک، جنگل بلگراد و غیره نیز به محبوبیت این بخش از استانبول افزوده‌ است. نه تنها خرید خانه در ساریر استانبول طرفداران زیادی دارد، بلکه سالانه تعداد زیادی توریست از تمام نقاط جهان این منطقه را برای مسافرت و گردشگری انتخاب می‌کنند.

444444

چرا خرید ملک در ساریر استانبول اینقدر طرفدار دارد؟

پرطرفدار بودن و محبوبیت خرید خانه در ساریر استانبول در بین سرمایه‌داران خارجی دلایل متعددی دارد که در این بخش به معرفی مهمترین دلایل خواهیم پرداخت‌.

·وجود امکانات رفاهی زیاد در ساریر

امکانات رفاهی زیاد مانند باشگاه‌ها و زمین‌های ورزشی، مکان‌های تفریحی، مراکز درمانی و بیمارستان‌های پیشرفته در منطقه ساریر استانبول، این بخش از کشور ترکیه را به مکانی مناسب و ایده‌آل برای خرید ملک و کسب اقامت ترکیه تبدیل کرده‌است. در ساریر حدود بیست و سه مرکز بهداشت، پنج بیمارستان دولتی و صد داروخانه و تعداد زیادی درمانگاه با بهترین تجهیزات وجود دارد. امکانات رفاهی زیاد سبب شده‌است که بسیاری از توریست‌ها بعد از سفر به ترکیه به خرید ملک در ساریر استانبول و زندگی دائمی در این منطقه علاقه بسیار زیادی نشان دهند. اکثر خانه‌های لوکس و زیبایی که در سریال‌های معروف ترکیه‌ای مانند عشق ممنوع به عنوان لوکیشن انتخاب شده در ساریر استانبول واقع شده‌اند.

ارائه امکانات آموزشی باکیفیت به دانش آموزان و دانشجویان

با خرید ملک در ساریر استانبول و دریافت اقامت ترکیه، سایر اعضای خانواده نیز می‌توانند از امکانات آموزشی باکیفیت این منطقه استفاده کنند. شاید باور نکنید اما بهترین و با امکانات‌ترین مراکز آموزشی کشور ترکیه در منطقه ساریر راه‌اندازی شده‌اند. دانشگاه‌های کوچ، فنی، بغازچی، مارمارا، بیکنت، تکنیک و غیره از اعتبار بسیار بالایی برخوردارند. مدرسه‌های ساریر نیز جزء مدارس درجه یک این کشور محسوب می‌شوند.

·مقاومت ساختمان‌های ساریر در برابر زلزله

سازه‌هایی که در منطقه ساریر استانبول ساخته می‌شوند، در برابر حوادث طبیعی مانند زلزله از مقاومت بسیار زیادی برخوردار هستند. عمارت‌های زیبا، خانه‌های ویلایی، برج‌های بلند و آپارتمان‌های لوکس و لاکچری محله ساریر استانبول، با استفاده از بهترین مصالح ساختمانی و تحت نظر مهندس‌های باتجربه با رعایت اصول استاندارد بهره‌برداری شده‌اند. سرمایه‌داران با خرید ملک در ساریر استانبول از مقاومت و امنیت سازه مطمئن خواهند بود.

آب و هوای مطبوع و دلپذیر ساریر

یکی دیگر از دلایل پرطرفداربودن خرید خانه در ساریر استانبول ،آب و هوای مطبوع و دلپذیر آن است. مجاورت این منطقه با سواحل دریای سیاه و پوشش گیاهی مناسب، آن را به یک مکان خوش آب‌وهوا تبدیل کرده‌است. هر چقدر که به ساحل دریا نزدیک‌تر شویم، قیمت ملک در ساریر استانبول افزایش می‌یابد. بسیاری از تاجران و افراد ثروتمند ایرانی ترجیح می‌دهند که خانه‌های ویلایی کنار دریا را برای خرید انتخاب کنند.

وجود سیستم‌های حمل و نقل عمومی در ساریر

سیستم‌های حمل و نقل عمومی در ساریر از زیر ساخت‌های بسیار خوبی برخوردار هستند. افرادی که برای خرید ملک در ساریر استانبول اقدام می‌کنند، به راحتی می‌توانند از اتوبوس‌های خط واحد و تاکسی‌های درون شهری استفاده کنند و به راحتی به هر نقطه‌ای که می‌خواهند، بروند. از دیگر سیستم‌های حمل و نقل ساریر استانبول می‌توان به مترو و سفر دریایی با کشتی از راه بندر اشاره کرد.

7772

قیمت ملک در ساریر استانبول به چه صورت است؟‌

قیمت ملک در ساریر استانبول با توجه به ویژگی‌های و قابلیت‌های منحصربه‌فرد این منطقه، نسبت به سایر مناطق استانبول گران‌تر است. وجود محله‌های معروف و لوکسی مانند امیرگان توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و تاجران را برای خرید ملک در ساریر استانبول جلب کرده‌است. این منطقه یکی از امن‌ترین مناطق استانبول بوده و در برابر حوادثی مانند زلزله مقاومت بسیار بالایی دارد. قیمت خرید خانه در ساریر استانبول برای آپارتمان تک‌خواب معمولی از 600 هزار لیر شروع و با توجه به امکانات آپارتمان ممکن است بیشتر از این قیمت هم باشد. در آپارتمان‌های دو خواب معمولی نیز کمترین قیمت از 700 هزار لیر شروع می‌شود. هر چه تعداد اتاق‌خواب‌ها بیشتر باشد، قیمت خانه در ساریر استانبول نیز مسلما بیشتر خواهد بود. همان‌طور که در بخش‌های قبلی مقاله نیز اشاره کردیم، خانه‌های ویلایی نزدیک ساحل دریا نسبت به خانه‌های دیگر این منطقه گران‌ترند. برخی از خانه‌های این منطقه دارای سیستم امنیتی دوربین مدار بسته هم هستند. ناگفته پیداست که عواملی مانند میزان امکانات رفاهی و امنیتی و هم‌چنین متراژ خانه تاثیر مستقیمی روی افزایش قیمت خانه در ساریر استانبول دارند. در اکثر خانه‌های گران‌قیمت در منطقه ساریر امکاناتی مانند استخر، پنجره‌های دوجداره، پارکینگ خودرو، آبگرم و سونا، باغ‌های سرسبز، سالن ورزشی، زمین بازی مخصوص کودکان و غیره وجود دارد. برای خرید این خانه‌ها می‌توان 50 درصد از قیمت کل را به صورت نقدی و مابقی را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت کرد.

444444

افرادی که قصد دارند از طریق خرید ملک در ساریر استانبول برای سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت ترکیه اقدام کنند، می‌توانند از خدمات ارائه‌شده در شرکت مهاجرتی اویم استانبول بهره‌مند شوند. این شرکت مهاجرتی با در اختیار داشتن مجوزهای قانونی، به سرمایه‌داران کمک می‌کند که بهترین ملک‌های محله ساریر استانبول را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنند و از این طریق به سادگی اقامت این کشور را نیز به دست آورند. رضایت کامل مشتریان قدیمی شرکت مهاجرتی اویم استانبول نشان‌دهنده کیفیت بالای خدمات این شرکت است. اویم استانبول تاکنون تعداد بسیار زیادی پروژه مهاجرتی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر