کد خبر: 145811
A

برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه

صادق جباری مدیرعامل شرکت لابراتورهای سینادارو در جلسه مجمع عمومی فوق العاده سهام این شرکت که با حضور اعضا برگزار شد، با بیان اینکه با کار مضاعف همه پرسنل امروز شاهد نمودار صعودی بودن سودآوری این شرکت هستیم، گفت: علی رغم تحریم های ظالمانه در بحث دارو این شرکت با ۱۳۱ محصول کارنامه مطلوبی را در تامین داروی مورد نیاز کشور از خود به نمایش گذاشته است.

برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ روابط عمومی شرکت لابراتورهای سینادارو، دکتر صادق جباری مدیرعامل شرکت لابراتورهای سینادارو در جلسه مجمع عمومی فوق العاده سهام این شرکت که با حضور اعضا برگزار شد، با بیان اینکه با کار مضاعف همه پرسنل امروز شاهد نمودار صعودی بودن سودآوری این شرکت هستیم، گفت: علی رغم تحریم های ظالمانه در بحث دارو این شرکت با ۱۳۱ محصول کارنامه مطلوبی را در تامین داروی مورد نیاز کشور از خود به نمایش گذاشته است.

وی تاکید کرد: هدف اصلی ما تولیدات بیشتر، سهم بازار فروش، دریافت استانداردهای بروز می باشد که تاکنون خوشبختانه به این هدف رسیده ایم.

مدیرعامل شرکت لابراتورهای سینادارو با بیان اینکه تدوین برنامه چهارساله با رویکرد سودآوری در دستور کار شرکت قرار گرفته گفت: در آبان امسال رکورد فروش دارو را با ۱۳۰میلیارد تومان رقم زده ایم که بی سابق بوده است.

در ادامه این جلسه دکتر نبی زنده دل معاونت مالی، اداری و پشتیبانی شرکت لابراتورهای سینادارو گزارش کاملی را در بحث تولید، فروش و سودآوری این شرکت ارائه نمودند.

براساس این گزارش جلسه مجمع عمومی فوق العاده سهام این شرکت با حضور اعضا برگزار شد.

در پایان این جلسه که با حضور دکتر حسن بایرامی به عنوان رئیس مجمع، کامران مهرانی و عماد صالح زرنگ ناظران اول و دوم مجمع و دکتر صادق جباری به عنوان منشی پس از رسمیت جلسه مجمع وارد دستور شد.

پس از قرائت گزارش هیئت مدیره و اظهار نظر بازرس قانونی شرکت در خصوص افزایش سرمایه مجمع به اتفاق آراء تصویب نمود که سرمایه شرکت از مبلغ ۸۰۰.۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۲.۴۰۰.۰۰۰ میلیون ریال از محل سود انباشته افزایش یابد.

مجمع به هیئت مدیره اختیار داد تا نسبت به عمل نمودن افزایش سرمایه و اصلاح ماده مربوطه در اساسنامه اقدام نماید.

مجمع هیئت مدیره را مکلف کرد، پس از انجام اقدامات لازم نسبت به عملی نمودن افزایش سرمایه و اعلام مراتب به اداره ثبت شرکت ها و اصلاح ماده پنج اساسنامه شرکت اقدام کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر