کد خبر: 154461
A

بهترین و معتبرترین شرکت باربری کدام است؟

برای ارسال محموله های شما ، این مجموعه از بهترین بیمه نامه استفاده می نماید تا با بالاترین امنیت محموله های شما منتقل شوند. اگر نیاز به اصلاعات بیشتر دارید و علاقه مند به آشنایی با این مجموعه هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

بهترین و معتبرترین شرکت باربری کدام است؟

آنی بار ، تخصصی ترین شرکت باربری 

انتقال و ارسال کالا به شهر های مختلف همیشه یکی از مهمترین دغدغه های تجار و کسب و کارها کوچک و بزرگ بوده است و پیدا کردن یک شرکت باربری معتبر از مهمترین مشکلات این اشخاص بوده است .

در این مقاله قصد داریم یکی از برترین شرکت های باربری که امکان ارسال محموله ها و کالاهای مختلف برای شهر های کوچک و بزرگ را برای شما فراهم می نماید را معرفی نماییم تا با خیال آسوده محموله های خود را به همه نقاط کشور ارسال نمایید .

شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار برای انتقال محموله ها و کالاهای مختلف در اسرع وقت آماده همکاری با شما عزیزان است و با بیش از 35 سال سابقه از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت های باربری در کشور می باشد .

images_1683359573_64560755dadb2

برای ارسال محموله های شما ، این مجموعه از بهترین بیمه نامه استفاده می نماید تا با بالاترین امنیت محموله های شما منتقل شوند. اگر نیاز به اصلاعات بیشتر دارید و علاقه مند به آشنایی با این مجموعه هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

خدمات شهر های تحت پوشش باربری آنی بار است ؟

برای خدمات باربری و حمل و نقل ، شرکت آنی بار به صورت همه روزه برای تمام نقاط کشور ارسال کالا را در دستور کار خود دارد. از آنجایی که بزرگترین ناوگان حمل و نقل کشور در اختیار مجموعه آنی بار است ، بارگیری کالا و محموله ها از همه شهر های کشور انجام میشود.

آنی بار با در اختیار داشتن انواع خودروهای باری امکان ارسال محموله های سبک و سنگین ، حجیم و بزرگ و فوق سنگین را برای شما فراهم می نماید و همین موضوع سبب شده است که این مجموعه یکی از برترین شرکت های باربری باشد.

خدمات باربری با انواع خودروهای باری

همانطور که گفته شد ، شرکت حمل و نقل آنی بار انواع خودروهای باربری را در تعداد زیاد در اختیار دارد و برای انتقال محموله های مختلف می توانید از آنها استفاده نمایید . همین موضوع سبب شده است که شرکت آنی بار به یک باربری همه فن حریف شده باشد . در لیست زیر انواع خودروهای باری که آنی بار برای انتقال محموله ها مورد استفاده قرار میدهد را می توانید مشاهده نمایید :

  • انواع کامیون ( تک / جفت / 911 )
  • انواع تریلی ( کفی / بغلدار / چادری / کمرشکن )
  • انواع ایسوزو و خاور ( مسقف و روباز )
  • نیسان وانت

هر یک از این خودروهای باربری برای شرایط متفاوت و محموله های خاصی مورد استفاده قرار میگیرند . از همین جهت ، بهتر است برای ثبت سفارش و درخواست باربری با کارشناسان و متخصصین مجموعه آنی بار در تماس باشید و بهترین و کاملترین اطلاعات را از ایشان بخواهید .

آنی بار برای انتقال محموله های مختلف شما از بیمه نامه باربری استفاده می نماید که در ادامه به بررسی آن می پردازیم 

معتبر ترین باربری با بهترین بیمه نامه

همانطور که می دانید محموله های مختلف چه کم ارزش و چه پر ارزش باید برای اطمینان از حفظ سلامت و سرمایه صاحبین آنها به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار گیرند تا در صورت بروز حوادث و خسارات امکان جبران آن فراهم باشد.

شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار برای انتقال محموله های مختلف از بهترین و تخصصی ترین بیمه نامه استفاده می نماید تا در صورت بروز حادثه صاحبین بار در اسرع وقت خسارات خود را دریافت نمایند.

از آنجایی که حمل و نقل جاده دارای مخاطرات زیادی هستند استفاده از بیمه نامه به یک ضرورت تبدیل شده است و شرکت های معتبر باربری بدون استفاده از بیمه نامه محموله ای را جابجا نمی نمایند.

از همین جهت ، شرکت حمل و نقل آنی بار از بیمه ایران برای انتقال کالاها استفاده می نماید و تا سقف 100 میلیون تومان بیمه رایگان برای شما عزیزان در نظر گرفته است تا علاوه بر افزایش ایمنی ، هزینه های شما نیز تا حد زیادی کاهش یابد.

باربری از تهران به بوشهر

یکی از استان های بسیار مهم در کشور ، استان بوشهر است که واردات و صادرات بسیاری از کالا ها از طریق این استان و دسترسی آن به آبهای خلیج فارس انجام میشود . از همین جهت ، آنی بار برای باربری تهران به بوشهر به صورت همه روزه آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است.

خدمات مجموعه آنی بار برای بوشهر عبارتند از :

 

  • ارسال محموله های تجاری و صادراتی
  • انتقال کالاها و قطعات صنعتی
  • حمل و نقل اثاثیه و لوازم خانه
  • ارسال مواد غذایی و کالاهای شخصی

 

همانطور که میدانید آنی بار معتبر ترین باربری ایران برای انتقال کالاها به جنوب کشور است و از بهترین بیمه نامه نیز برای انتقال محموله ها استفاده می نماید .

 

باربری تهران به قم

از خدمات ویژه و تخصصی آنی بار ، باربری تهران به قم است که امکان ارسال محموله های مختلف را به صورت همه روزه برای شما عزیزان فراهم می نماید.

در مجموعه آنی بار برای باربری تهران به قم انواع خودروهای باربری آماده بارگیری محموله های می باشند و از آنجایی که فاصله تهران و قم کمتر از 200 کیلومتر است تحویل محموله های شما در ظرف چند ساعت انجام خواهد شد.

برای این خدمات نیز از معتبر ترین و حرفه ای ترین بیمه نامه استفاده می شود تا امنیت کالا های شما به صورت کامل حفظ شوند.

images_1683359573_64560755dadb2

باربری تهران به کرمانشاه

استان کرمانشاه یکی از استان های بسیار مهم کشور است که در غرب ایران و در مرز کشور عراق قرار گرفته است . همین موقعیت استراتژیک سبب شده است که انتقال بار و کالا از این طریق برای کشور عراق انجام گیرد .

در مجموعه آنی بار برای باربری تهران به کرمانشاه و انتقال محموله های مختلف به پایانه های مرزی این کشور به صورت همه روزه بهترین خدمات با کمترین هزینه انجام خواهد شد .

باربری تهران به کرمانشاه با بیمه نامه کامل انجام میشود و تا محموله های تجاری و صادراتی شما با امنیت کامل از طریق مرز های کشور به کشور عراق ارسال شوند .

مشاوره تخصصی قبل از ثبت سفارش باربری

مجموعه آنی بار بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان را برای ارائه خدمات مشاوره و انتقال سریع و ارزان محموله ها در اختیار شما قرار میدهد تا با خیال آسوده و با اطلاعات کافی اقدام به انتقال محموله های خود نمایید .

کارشناسان آنی بار قبل از ثبت سفارش باربری شما به صورت کامل محموله و شرایط آن را مورد ارزیابی قرار داده تا با انتخاب خودروی باری مناسب علاوه بر کاهش هزینه های حمل و نقل شما امنیت و سرعت انتقال را نیز تا حد مطلوب افزایش دهند.

برای مشاوره با کارشناسان این مجموعه فقط کافیست با شماره پنج رقمی 57669-021 از سراسر ایران در تماس باشید . علاوه بر این اطلاعات بیشتر را نیز می توانید از وبسایت مجموعه آنی بار به آدرس ( anibar.net) دریافت نمایید.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر