کد خبر: 138509
A

پیش نویس نامه ۳۰ قانونگذار دموکرات خطاب به بایدن: در جریان توافق احتمالی احیای برجام نباید تحریم های ایران رفع شود

۳۰ قانونگذار دمکرات آمریکایی، از توافق احتمالی دولت بایدن با ایران ابراز نگرانی کرده و از مواضع هم حزبی خود در قبال ایران انتقاد و با کاهش تحریم های ایران مخالفت کردند؛ با نامه تهدید آمیز این تعداد از دموکرات ها به بایدن معلوم نیست ماجرای تعهد آمریکا به کاهش تحریم ها چه سرنوشتی را پیدا خواهد کرد!

پیش نویس نامه ۳۰ قانونگذار دموکرات خطاب به بایدن: در جریان توافق احتمالی احیای برجام نباید تحریم های ایران رفع شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  ۳۰ قانونگذار دمکرات آمریکایی، از توافق احتمالی دولت بایدن با ایران ابراز نگرانی کرده و از مواضع هم حزبی خود در قبال ایران انتقاد و با کاهش تحریم های ایران مخالفت کردند؛ با نامه تهدید آمیز این تعداد از دموکرات ها به بایدن معلوم نیست ماجرای تعهد آمریکا به کاهش تحریم ها چه سرنوشتی را پیدا خواهد کرد!

این ۳۰ نماینده دموکرات آمریکایی با امضا کردن پیش نویس نامه ای خطاب به جو  بایدن رئیس جمهوری آمریکا ضمن ابراز نگرانی از احتمال بازگشت دولت او به توافق هسته ای، با هرگونه رفع یا کاهش تحریم هایی که علیه ایران وضع شده اند، مخالفت کردند.

نمایندگان امضا کننده این پیش نویس خواستار این شده اند که دولت بایدن پیش از امضای توافق، متن آن را به صورت کامل به کنگره، قانونگذاران و سایر طرف های مرتبط ارایه کند.

این نمایندگان همچنین با تحویل اورانیوم غنی شده ایران به روسیه مخالفت و خواستار عدم اجازه به مسکو برای مشارکت در پروژه های هسته ای تهران شده اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر