کد خبر: 140260
A

اظهارات عجیب مقام ارشد حزب محافظه کار کانادا: از تغییر رژیم در ایران حمایت می کنیم

" ملیسا لانتسمن" معاون رهبر حزب محافظه کار کانادا در مصاحبه ای تلویزیونی با شبکه "سی بی سی" کانادا، در اظهاراتی با اشاره به اعتراضات روزهای گذشته در ایران گفت: حزب محافظه کار از سیاست تغییر رژیم در ایران پشتیبانی می کند.

اظهارات عجیب مقام ارشد حزب محافظه کار کانادا: از تغییر رژیم در ایران حمایت می کنیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ " ملیسا لانتسمن" معاون رهبر حزب محافظه کار کانادا در مصاحبه ای تلویزیونی با شبکه "سی بی سی" کانادا، در اظهاراتی با اشاره به اعتراضات روزهای گذشته در ایران گفت: حزب محافظه کار از سیاست تغییر رژیم در ایران پشتیبانی می کند.

در این مصاحبه "عارف ویرانی" دیگر نماینده پارلمان از حزب لیبرال کانادا نیز بدون اشاره صریح به مساله تغییر رژیم گفت حزب متبوع او از اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران حمایت می کند.

دولت جمهوری اسلامی ایران و وزارت خارجه هنوز به ادعاها و اظهارات مطرح شده توسط اعضای ارشد این حزب واکنشی نشان نداده و موضع رسمی خود را اعلام نکرده است. 


رهبران کنونی حزب محافظه کار کانادا پیشتر نیز وعده قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی خارجی دولت کانادا را داده اند.

از سوی دیگر "دنیس هوراک" کاردار سابق سفارت کانادا در تهران در مصاحبه با شبکه سی بی سی، ایده حمایت خارجی از تغییر رژیم در ایران را رد کرد و گفت که به گمان او ایده حمایت خارجی از تغییر رژیم در ایران مفید نیست."


او گفت: "جایگزین مناسبی وجود ندارد که در جناح‌ها منتظر باشد تا قدرت را به دست بگیرد. همه ما خواهان تغییر در رفتار رژیم هستیم، اما من اصلا متقاعد نشده‌ام که این امر با ساختار فعلی ایران ممکن باشد."

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر