هیئت مذاکره کننده ایران مسقط را به مقصد تهران ترک کرد
رئیس هیئت مذاکرهکننده ایران و هیات همراه پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شدند.
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکرهکننده «میناب ۱۶۸» و هیئت همراه بعدازظهر امروز سهشنبه(۲ تیرماه) پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شدند.
قالیباف و هیئت همراه عصر دیروز پس از بازگشت از مذاکرات سوئیس بلافاصله برای موضوع مدیریت تنگه هرمز راهی عمان شده بود.