هیئت مذاکره کننده ایران مسقط را به مقصد تهران ترک کرد

رئیس هیئت مذاکره‌کننده ایران و هیات همراه پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شدند.

هیئت مذاکره کننده ایران مسقط را به مقصد تهران ترک کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» و هیئت همراه بعدازظهر امروز سه‌شنبه(۲ تیرماه) پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شدند.

قالیباف و هیئت همراه عصر دیروز پس از بازگشت از مذاکرات سوئیس بلافاصله برای موضوع مدیریت تنگه هرمز راهی عمان شده بود.

ارسال نظر