نتانیاهو: ارتش اسرائیل در لبنان آزادی عمل دارد؛ عقبنشینی نمیکنیم!
نخست وزیر اسرائیل با مطرح کردن تهدید علیه ایران مدعی شد که ارتش اسرائیل از جنوب لبنان عقب نشینی نخواهد کرد.
به گزارش دیدبان ایران، بنیامین نتانیاهو در سخنان امروز خود مدعی شد: ما در اوج یک جنگ منطقه ای ادامه دار، قرار داریم. ما قواعد بازی را در منطقه عوض کرده و سد ترس را شکسته و قدرتمان را اثبات کردیم!
وی اضافه کرد: ما در یک جنگ چند وجهی در منطقه قرار داریم و همان طور که وعده داده بودیم در حال تغییر دادن چهره خاورمیانه هستیم. ما همچنان در قبال ایران مأموریتی داریم که باید انجام دهیم. کنترل بیش از ۶۰ درصد مساحت نوار غزه را به دست می گیریم و امنیت را به اطراف نوار غزه بازگرداندیم.
نتانیاهو درباره لبنان نیز مدعی شد: هرگز از جنوب لبنان عقب نشینی نخواهیم کرد و این مسئله تا هر زمان که نیاز باشد ادامه پیدا می کند. به ارتش دستور دادم که در لبنان آزادی عمل داشته باشد تا بتواند تهدیدات را خنثی کند. جایی برای ضعیفان در منطقه وجود ندارد و اسرائیل در سال های آتی قدرتمندتر خواهد بود.