ادعای ترامپ درباره نقض آتشبس توسط ایران/ چهار پهپاد انتحاری به سمت کشتیها شلیک شده
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: ایران دستکم چهار فروند پهپاد انتحاری به سمت کشتیهایی که از تنگهٔ هرمز عبور میکردند، شلیک کرده است.
به گزارش سایت دیده بان ایران؛دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: ایران دستکم چهار فروند پهپاد انتحاری به سمت کشتیهایی که از تنگهٔ هرمز عبور میکردند، شلیک کرده است.
یکی از پهپادها بهطور مستقیم به عرشهٔ بالایی یک کشتی باری بزرگ و بسیار گرانقیمت برخورد کرده است.
خسارت وارد شده، اما کشتی توانسته به راه خود ادامه دهد. ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم.
بدیهی است که این نقض توافق آتشبس ماست.