کد خبر: 95332
A

ترامپ: به زودی پرونده‌های تقلب تشکیل می‌شود/ ما تازه آماده می‌شویم که نشان دهیم؛جهان نظاره‌گر است!

رئیس جمهور آمریکا همچنان در توئیتر به مبارزات خود علیه نتیجه انتخابات ادامه می دهد و در تازه ترین توئیت خود نوشت به زودی پرونده های حقوقی تشکیل خواهد شد.

ترامپ: به زودی پرونده‌های تقلب تشکیل می‌شود/ ما تازه آماده می‌شویم که نشان دهیم؛جهان نظاره‌گر است!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دونالد ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: «بسیاری از موارد شکایتهای حقوقی در سراسر کشور از جانب ما نیست بلکه از سوی افرادی است که تخلفات وحشتناکی را با چشمان خودشان دیده‌اند. موارد (شکایتهای حقوقی) بزرگ ما نشان دهنده انتخاباتی برخلاف قانون اساسی است؛ تخلفاتی که برای تغییر نتیجه انتخابات 2020 انجام شده است. به زودی درباره آنها پرونده تشکیل خواهیم داد.»

ترامپ در ادامه نوشت: « قانون اساسی به شیوه‌ای مورد حمله قرار گرفت که هرگز پیش از این اتفاق نیافتاده بود! از شمار زیادی از ناظران انتخاباتی که از اتاق‌های شمارش آراء در بسیاری از ایالات ما، بیرون انداخته شدند، گرفته تا میلیون‌ها رأیی که دموکرات‌ها تنها به نفع دموکرات‌ها تغییر دادند، همچنین رأی‌دهی بعد از پایان زمان انتخابات و استفاده از نظام رأی‌گیری «دامینین» چپ افراطی‌ها (رأی‌گیری الکترونیکی) که در تگزاس و مکان‌های بسیار زیاد دیگری رد شده است زیرا خوب و ایمن نیست».

رئیس‌جمهور آمریکا سپس با اشاره به این موارد بار دیگر تأکید کرد که آراء صندوق‌های پستی باید فاقد ارزش باشد و ادامه داد: «آنهایی که مسئول محافظت از قانون اساسی ما هستند، نمی‌توانند اجازه دهند که نتایج جعلی انتخابات پستی ۲۰۲۰ همچنان پابرجا باشد. جهان نظاره‌گر است!».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر