کد خبر: 151918
A

روایت مردم از وضعیت اقتصادی قسمت پنجم / سالی که گذشت یک کیلو پسته هم نخریدیم

قسمت پنجم از سری دوم نوبت مردم روایت مردم از خریدهای روزهای پایانی سالی که گذشت بود، دیده بان ایران در سری گزارش های «نوبت مردم» ابتدا روایت های فروشندگان، کاسبان و بازاری ها از وضعیت اقتصادی را منتشر و سپس به سراغ مردم کوچه و خیابان رفت تا صدای آنان باشد و روایت های شهروندان از وضعیت معیشتی را بدون سانسور منتشر کند.

روایت مردم از وضعیت اقتصادی قسمت پنجم / سالی که گذشت یک کیلو پسته هم نخریدیم

دیده بان ایران:قسمت پنجم از سری دوم نوبت مردم به روایت مردم از خریدهای روزهای پایانی سالی که گذشت پرداخت.

دیده بان ایران در گزارش های «نوبت مردم» ابتدا روایت کاسبان و بازاری ها از وضعیت اقتصادی را منتشر و سپس به سراغ مردم رفت و روایت آنان  از وضعیت معیشتی را بازتاب داد.

مهرداد آلادین گزارشگر نوبت مردم، خیابان های مختلف تهران از جمله انقلاب، ولیعصر و بازار را برای گفت و گو انتخاب کرده بود تا در حد توان روایت های اقشار مختلف مردم را بازتاب دهد.یکی از دلایل تقسیم گزارش ها به ۱۲ عدد، تلاش برای کاهش حجم فیلم ها و آسان تر کردن انتشار گفت و گو ها با توجه به فیلترینگ شبکه های اجتماعی و کاهش سرعت اینترنت بود.

دیده بان ایران علاقه مند به انتقال بی واسطه پیام همه مردم مناطق مختلف ایران است و این موضوع را یک اولویت در عصر رسانه های «تعامل گرا » می داند و از ارسال سوژه ها توسط مخاطبان استقبال می کند .اما با توجه به بضاعت رسانه خصوصی و مستقل در این راه گام بر می دارد.

 

volumeVideo: 13.17M | durationVideo: 00:06:05
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر