کد خبر: 154328
A
۳۶ سال پیش چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از درخواست محسن رضایی برای گرفتن درجه امیری در ارتش

هاشمی رفسنجانی ۳۶ سال پیش چنین روزی در خاطرات خود به درخواست های سردار محسن رضایی برای گرفتن درجه "امیری" در ارتش و قهر او پرداخته، هاشمی رفسنجانی هدف محسن رضایی از تلاش برای گرفتن درجه امیری را در دست گرفتن امکانات ارتش و برخورد با ارتشی ها عنوان کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از درخواست محسن رضایی برای گرفتن درجه امیری در ارتش

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی ۳۶ سال پیش چنین روزی در خاطرات خود به درخواست های سردار محسن رضایی برای گرفتن درجه "امیری" در ارتش و قهر او پرداخته، هاشمی رفسنجانی هدف محسن رضایی از تلاش برای گرفتن درجه امیری را در دست گرفتن امکانات ارتش در جنگ و برخورد با ارتشی ها عنوان کرده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۶ خود نوشت: درمنزل بودم بیشتر وقتم به مطالعه گذشت. پیش از ظهر آقای محسن رضایی بعد از ملاقات امام آمد. امام استعفایشان را نپذیرفته اند. باز همان حرفهای سال گذشته را مطرح کرد که امکانات کشور در خدمت جنگ نیست و باید یکپارچه وارد جنگ‌ شد. پیشنهاد داشت که امام به خود ایشان درجه امیری ارتش بدهد که بتواند بر امکانات ارتش دست داشته باشد و از موضع قدرت همه چیز را در خدمت جنگ بگیرد و با ارتشی ها برخورد کند و برای اینکه بر تعصب سپاهی حمل نشود از فرماندهی سپاه هم استعفا نماید. اشکالات این طرح را گفتم ولی قانع نشد قرار شد طرحش را بنویسد و بیاورد...

منبع: سایت دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر