کد خبر: 156165
A
روزنامه گردی دیدبان_تاریخ ۹ خرداد ۱۳۵۸؛

کلیه اتومبیل‌ها در تهران از شنبه ۱۲ خرداد بازرسی می‌شوند

دیدار امام خمینی با پاسداران کمیته مردمی کرج تیتر اول روزنامه کیهان مورخ چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۵۸ است. امام در این دیدار گفته اند که بازار باید اسلامی باشد نه چپاولگر و قاچاق. و اینکه ما باید در عالم نمونه باشیم و ایران یک الگوست. در خبری دیگری می خوانیم که پس از تصرف خانه برادر القانیان توسط پاسداران انقلاب، ۵۰۰ میلیون تومان جواهر کشف شد. جمع آوری اسلحه در خوزستان هم آغاز شده و در خرمشهر در پی حمله مسلحانه افراد ناشناس به ادرات خرمشهر، حالت فوق العاده اعلام شده است. تیتر دیگر روزنامه هم به آزادی ۵۱ تن از بازداشت شدگان زندان قصر اختصاص دارد

کلیه اتومبیل‌ها در تهران از شنبه ۱۲ خرداد بازرسی می‌شوند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دیدار امام خمینی با پاسداران کمیته مردمی کرج تیتر اول روزنامه کیهان مورخ چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۵۸ است. امام در این دیدار گفته اند که بازار باید اسلامی باشد نه چپاولگر و قاچاق. و اینکه ما باید در عالم نمونه باشیم و ایران یک الگوست. در خبری دیگری می خوانیم که پس از تصرف خانه برادر القانیان توسط پاسداران انقلاب، ۵۰۰ میلیون تومان جواهر کشف شد. جمع آوری اسلحه در خوزستان هم آغاز شده و در خرمشهر در پی حمله مسلحانه افراد ناشناس به ادرات خرمشهر، حالت فوق العاده اعلام شده است. تیتر دیگر روزنامه هم  به آزادی ۵۱ تن از بازداشت شدگان زندان قصر اختصاص دارد. ضمنا خبر انتشار اولین شماره روزنامه جمهوری اسلامی هم در این صفحه قابل مشاهده هست.

کلیه اتومبیل‌ها در تهران از روز شنبه ۱۲ خرداد بازرسی می شود. این خبر را فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان تهران اعلام‌ کرده است که متن این خبر به شرح زیر می باشد؛

بموجب گزارش خبرگزاری پارس از روز شنبه دوازدهم خرداد ماه جاری کلیه اتومبیل‌ها در سطح استان تهران از سوی افراد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد بازرسی قرار می گیرد. این‌ کار با همکاری افراد نیروهای انتظامی و مامورین راهنمایی و رانندگی انجام خواهد گرفت.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان تهران صبح امروز ضمن انتشار اطلاعیه ای در این خصوص یادآور شد که چون تعدادی از اتومبیلهای شهروندان در طول سالهای اخیر به به سرقت رفته و نیز تعداد قابل توجهی از وسائط نقلیه و اتومبیلهای سازمان‌های دولتی بدون هیچگونه مجوز قانونی در اختیار افراد غیر مسئول قرار گرفته، تاکنون از سوی صاحبان اتومبیلها مراجعات مکرری به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفته و این فرماندهی طی اعلامیه های متعددی از کسانیکه اینگونه اتومبیل‌ها را در اختیار دارند دعوت کرده است که نسبت به تحویل آنها اقدام کنند. به همین منظور از بامداد روز شنبه دوازدهم خردادماه جاری تا عصر همانروز پاسداران انقلاب اسلامی استان تهران، نیروهای انتظامی اعم از شهربانی و ژاندارمری و ماموران راهنمایی رانندگی کلیه اتومبیل‌ها را مورد بازرسی قرار خواهند داد.

IMG_20230530_070849_391

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه امروز خود از کلیه شهروندان و صاحبان اتومبیل‌ها و رانندگان درخواست کرد که اسناد مربوط به اتومبیل و همچنین گواهینامه خود را بخصوص در روز شنبه آینده به همراه داشته باشند.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر