کد خبر: 180007
A
۲۴ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از نارضایتی رهبر انقلاب از نتایج انتخابات مجلس ششم

هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۳ اسفند ۱۳۷۸ نوشت: شب میهمان رهبری بودم از مقدمات و نتایج انتخابات مجلس ششم ناراضی اند و می پذیرند که نسل جوان در خطر است و درباره راه علاج بحث هایی و نتیجه گیری شد.

روایت هاشمی رفسنجانی از نارضایتی رهبر انقلاب از نتایج انتخابات مجلس ششم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات سه شنبه، ۳ اسفند ۱۳۷۸ نوشت: عصر آقایان احمد شفیعی و امیر تهرانی از وزارت اطلاعات آمدند از نتایج انتخابات مجلس ششم و خطرات آثار آن در آینده اظهار تاسف و نگرانی نمودند و پیشنهادهایی برای مهار کردن این وضع داشتند‌.

آقای حسین علایی رئیس ستاد مشترک سپاه از آثار نتایج انتخابات مجلس ششم و عملکرد روزنامه ها و گروههای چپ اظهار نگرانی کرد و گفت در تمامی شهرکهای مربوطه به سپاه رای من از همه بالاتر است و پاسداران در مورد شما سخت ناراحتند و اکنون قدر تو را می دانند. 

آقای محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آمد از وضعی که در انتخابات برایش پیش آمده ناراضی است.

شب میهمان رهبری بودم از مقدمات و نتایج انتخابات مجلس ششم ناراضی اند و می پذیرند که نسل جوان در خطر است و درباره راه علاج بحث هایی و نتیجه گیری شد. از برخوردهای ناجوانمردانه ناحق مطبوعات چپ با من هم ناراحتند گفتند به آقای خاتمی رئیس جمهور تذکر هم داده اند و او هم امروز برائت از آنها کرده و رهبری قانع نشده اند و خواستار کنترل شده اند‌.

 آیت الله منتظری هم تحت تاثیر انتخابات اقدام به نشر جزوه ای کرده و حرفهای گذشته را تکرار کرده اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر