کد خبر: 181829
A
۳۱ سال پیش چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از نگرانی مسیح مهاجری درباره احتمال حذف تندروها در آینده

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۱۹ اسفند سال ۱۳۷۱، نگرانی مسیح مهاجری از احتمال حذف تندروها در آینده را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از نگرانی مسیح مهاجری درباره احتمال حذف تندروها در آینده

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۱۹ اسفند سال ۱۳۷۱، نگرانی مسیح مهاجری از احتمال حذف تندروها در آینده را روایت کرده است.

دکتر حسن حبیبی معاون اول رئیس جمهور آمد در مورد تفسیر قانون اساسی در خصوص سرمایه خارجی، گرفتن کاخ مرمر از قوه قضاییه، کابینه آینده، مسائل سفر هیات‌های افغانی و پاکستانی به ایران و مسائل جاری کشور مذاکره کردیم. 

آقای حمید میرزاده معاون اجرایی رئیس جمهور آمد راجع به فروش زمین‌های جزیره کیش با مدیریت منطقه آزاد، سفر نوروزی مان‌ به کیش، بازسازی مناطق جنگ‌زده و تامین‌ مصالح برای مردم و امور رقابتی دانشجویان مذاکره شد. 

آقای مسیح مهاجری آمد گزارش سفر به امارات را داد و از استیضاح وزیر راه و ترابری و احتمال حذف تندروها در آینده اظهار نگرانی نمود و پیشنهاد کرد که بنیادی برای مالکیت اموال روزنامه جمهوری اسلامی تشکیل شود. 

عصر هیات دولت جلسه داشت اضافه شدن حقوق کادر علمی دانشگاه‌ها مورد بحث بود. 

افطار کارکنان دفترم و اعضای خانواده آنها میهمانم بودند بعد از افطار صحبت کوتاهی برایشان کردم و به خانه آمدم. جمعی از دوستان یاسر میهمانش بودند بیشتر فرزندان دوستان خودم هستند از آنها که اغلب طلبه و دانشجو هستند احوالپرسی کردم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر