کد خبر: 182990
A
۳۳ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از دعوت احمدخمینی و همسرش برای سفر به جزیره کیش

هاشمی رفسنجانی ۳۳ سال پیش در خاطرات چهارشنبه، ۱ فروردین ۱۳۶۹ خود نوشت: عصر به دیدن بیت امام رفتم همسر و دختر امام و احمد آقا بودند دعوتشان کردم که در تعطیلات نوروز همراه ما به کیش بیایند پذیرفتند. عفت و فاطی هم پیش از ظهر به بیت شان رفته و دعوتشان کرده بودند.

روایت هاشمی رفسنجانی از دعوت احمدخمینی و همسرش برای سفر به جزیره کیش

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی ۳۳ سال پیش  در خاطرات چهارشنبه، ۱ فروردین ۱۳۶۹ خود نوشت:

نیم ساعت از نیمه شب گذشته بود که برنامه مراسم تحویل سال نو را از تلویزیون دیدیم و خوابیدیم.

بعد از نماز صبح با هلی کوپتر به محل مرقد امام رفتم و درون ضریح و مرقد امام را زیارت کردم. اجتماع خوبی از مردم بود پرشور ابراز احساست کردند. به هر یک از خلبانان هلیکوپترها یک نیم سکه عیدی دادم.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۳۳ سال پیش خود نوشت: به دفترم رفتم وزیران و مشاوران آمدند صبحانه را با هم صرف کردیم. برای ملاقات آیت الله خامنه ای به حسینیه امام خمینی رفتیم‌...

به دفترم برگشتم محافظان و اعضای دفتر برای تبریک عید جمع شده بودند‌ مهندس میرحسین موسوی مشاور سیاسی رئیس جمهور آمد عیدی دادم‌. عیدی به پاسداران و اعضای دفتر را دادم هر یک هزار تومان. ناهار به خانه آمدم سعید و فاطی و محسن و مهدی هم بودند همه عیدی شان را گرفتند.

عصر به دیدن بیت امام رفتم همسر و دختر امام و احمد آقا بودند دعوتشان کردم که در تعطیلات نوروز همراه ما به کیش بیایند پذیرفتند. عفت و فاطی هم پیش از ظهر به بیت شان رفته و دعوتشان کرده بودند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر