کد خبر: 183700
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۱۰ فروردین ۱۳۵۴؛

نان بربری ماشینی از اول تیر در تهران توزیع می‌شود/ مردم سال گذشته ۱۰۰ میلیون تومان جریمه پرداخت کردند

آخرین اخبار از جنگ ویتنام تیتر یک روزنامه اطلاعات در ۴۹ سال قبل امروز یک‌شنبه ۱۰ فروردین سال ۱۳۵۴ است. گویا ۲۵ هواپیمای نظامی ویتنام با آتش ویت کنگ سقوط کرده و پرزیدنت فورد به کشتی های آمریکا دستور داده که در جنگ مداخله نکنند‌. در دیدار هویدا با حسن البکر رئیس جمهور عراق هم اعلام شد که زائران حج نمی توانند به زیارت عتبات عالیات بروند و سازمان اوقاف مطالعات خود را برای اعزام کاروان‌های زائران به عراق آغاز کرد

نان بربری ماشینی از اول تیر در تهران توزیع می‌شود/ مردم سال گذشته ۱۰۰ میلیون تومان جریمه پرداخت کردند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آخرین اخبار از جنگ ویتنام تیتر یک روزنامه اطلاعات در ۴۹ سال قبل امروز یک‌شنبه ۱۰ فروردین سال ۱۳۵۴ است. گویا ۲۵ هواپیمای نظامی ویتنام با آتش ویت کنگ سقوط کرده و پرزیدنت فورد به کشتی های آمریکا دستور داده که در جنگ مداخله نکنند‌. در دیدار هویدا با حسن البکر رئیس جمهور عراق هم اعلام شد که زائران حج نمی توانند به زیارت عتبات عالیات بروند و سازمان اوقاف مطالعات خود را برای اعزام کاروان‌های زائران به عراق آغاز کرد. تب جنگ هم در خاورمیانه پایین آمد و کانال سوئز هم روز ۱۵ خرداد گشوده می‌شود. سادات رئیس جمهور مصر گفته است بمنظور کمک به مردم جهان و کاهش قیمت کالا کانال سوئز را می گشاید.

حقوق فروردین کارمندان هم هفته آینده پرداخت می‌شود و روز ۱۳ نوروز  هم چندین خیابان در تهران یکطرفه می باشد. تیتر دیگر روزنامه هم اختصاص دارد به پرداخت صد میلیون تومان جریمه رانندگی مردم در طی سال گذشته و اینکه در متن خبر آمده در سال ۱۳۵۳ زنان فقط ۲ درصد جریمه ها را پرداختند خبر دیگر هم اینکه قرار است اولین اتومبیل‌های برقی ایران در جزیره کیش راه اندازی شوند.

اما توزیع اولین سری نان بربری ماشینی از اول تیر در تهران را برای این شماره " روزنامه گردی دیدبان تاریخ" انتخاب کرده ایم که متن آن به شرح زیر می باشد؛

IMG_20240329_103640_087

توزیع نان ماشینی از اول تیرماه در تهران آغاز می‌شود و به همین جهت عاملین فروش این نوع نان تا آخر فروردین تعیین و محل فروش و عرضه نان ماشینی اعلام می‌گردد.

با بهره برداری از نخستین مرحله طرح نان ماشینی کشور از اول تیر سال جاری روزی ۴۸ تن نان بربری ماشینی در تهران توزیع خواهد شد.

سازمان غله امروز اعلام‌ کرد برای فروش نان بربری محصول کارخانجات خود از بین نانوایی ها در صورت تعهد فروش انحصاری نان ماشینی، فروشگاه‌های بزرگ، خواروبار فروشیها، لبنیات فروشی ها و قنادی ها، عامل فروش می پذیرد.

نان ماشینی بصورت بسته بندی و باز بین عاملین فروش توزیع می‌گردد و نانوایی هایی که در اطراف کارخانجات نان ماشینی قرار دارند برای فروش و عرضه نان ماشینی حق تقدم خواهند داشت و سودی که عاملین هنگام فروش برای خود منظور دارند از طرف سازمان غله، قند و شکر و چای تعیین خواهد شد.

قیمت نان ماشینی هم برای مصرف کننده، همزمان با توزیع آن رسما اعلام خواهد شد.

IMG_20240329_103639_929

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر