کد خبر: 149495
A

مسمومیت سریالی دانش آموزان؛ دانشگاه علوم پزشکی قم: امروز هم ۱۱۷ دانش آموز در مراکز درمانی پذیرش شدند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که بیش از ۵۰ درصد دانش آموزانی که به مراکز درمانی منتقل می‌شوند تا ساعت ۱۸ امروز در دو ساعت اول ترخیص می‌شوند. وی بیان داشت: امروز نیز در برخی از مدارس قم شاهد بودیم که دانش آموزان ابراز مشکل کردند که ۱۱۷ نفر در مراکز درمانی پذیرش شدند.

مسمومیت سریالی دانش آموزان؛ دانشگاه علوم پزشکی قم: امروز هم ۱۱۷ دانش آموز در مراکز درمانی پذیرش شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دانشگاه علوم پزشکی قم، مجید محبی بیان داشت: امروز نیز در برخی از مدارس قم شاهد بودیم که دانش آموزان ابراز مشکل کردند که ۱۱۷ نفر در مراکز درمانی پذیرش شدند.

وی بیان داشت: حال تمامی دانش آموزان اعزامی، خوب است و در ساعات اولیه ۷۹ دانش آموز ترخیص و در مجموع تا ساعت ۱۸ امروز ۸۲ نفر مرخص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که بیش از ۵۰ درصد دانش آموزانی که به بیمارستان‌ها منتقل می‌شوند، در دو ساعت اول ترخیص می‌گردند.

محبی افزود: همچنین ۹۰ درصد دانش آموزان پذیرش شده نیز طی پنج تا شش ساعت بستری و مراقبت با حال کاملا خوب مرخص و ۱۰ درصد مابقی نیز طی روزهای آینده ترخیص می شوند.

وی با تاکید بر اینکه نباید به شایعات دامن زد گفت: انتظار ما این است که هوشیارانه با این موضوع برخورد کنیم و بدانیم که هیچ مورد خونریزی گوارشی، فلجی، کوری و.... نداشته ایم.

سریال مسمومیت دانش آموزان مدارس قم که بیش از دو ماه آغاز شده، همچنان ادامه دارد و علت این حوادث هنوز مشخص نشده‌است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر