کد خبر: 79275
A

آماده باش بیمارستان‌های ایرانشهر برای مقابله با بیماری کرونا/ شنیده‌ها از بستری شدن۸ نفر مشکوک در بیمارستان‌های ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان خبر می‌دهند

صبح امروز- دوشنبه 5 اسفندماه -خبری مبنی بر ابتلای۸ نفر در ایرانشهر به ویروس‌کرونا در شبکه‌های اجتماعی استان منتشر شد. یک مسئول در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر که نخواست نامش فاش شود گفت : اگر چه هنوز تعداد افراد مشکوک به ویروس کرونا به طور مشخص معلوم نیست،اما اقدامات تشخیصی تخصصی‌تر و آزمایش‌های تکمیلی برای این افراد در حال انجام است.

آماده باش بیمارستان‌های ایرانشهر برای مقابله با بیماری کرونا/ شنیده‌ها از بستری شدن۸  نفر مشکوک در بیمارستان‌های ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان خبر می‌دهند

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ صبح امروز- دوشنبه 5 اسفندماه -خبری مبنی بر ابتلای 8 نفر در ایرانشهر به ویروس‌کرونا در شبکه‌های اجتماعی استان منتشر شد.

 یک مسئول در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر که نخواست نامش فاش شود در گفت وگو با ایلنا  ابتلای قطعی این  افراد  به این بیماری را تکذیب کرد اما افزود: اگر چه هنوز تعداد افراد مشکوک به ویروس کرونا به طور مشخص معلوم نیست،اما اقدامات تشخیصی تخصصی‌تر و آزمایش‌های تکمیلی برای این افراد در حال انجام است.

وی در پایان گفت: در حال حاضر کادر درمانی بیمارستان‌های ایرانشهر در حالت آماده باش قرار دارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر