کد خبر: 100269
A

مشرق نیوز: ترامپ به سربازانی که در حمله ایران به عین الاسد مصدوم شدند نشان جانبازی داد

پایگاه خبری نزدیک به محافل تندرو می نویسد: سربازانی که در پناهگاه جان سالم به در برده بودند، حتی پس از این‌که پیام «وضعیت سفید» صادر شد، باز هم در ترک پناهگاه‌هایشان تعلل می‌کردند. جانسون می‌گوید بعضی از آن‌ها داشتند گریه می‌کردند؛ بعضی‌ها هق‌هق می‌کردند؛ بعضی‌های دیگر هم استفراغ می‌کردند.

مشرق نیوز: ترامپ به سربازانی که در حمله ایران به عین الاسد مصدوم شدند نشان جانبازی داد

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت مشرق نیوز در گزارشی به نقل از واشنگتن پست مدعی شد که "دست‌کم ۲۹ سرباز آمریکایی پس از حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد نشان «قلب بنفش» دریافت کرده‌اند؛ نشانی که از طرف رئیس‌جمهور آمریکا به نیروهایی اعطا می‌شود که در میدان جنگ زخمی یا کشته شده‌اند."

این وب سایت نزدیک به نهادهای خاص می نویسد: شماری از نیروهای آمریکایی بعد از حمله موشکی ایران احساس خشم و استیصال کردند. سربازانی که از این حمله جان سالم به در برده‌اند، هنوز به شبی فکر می‌کنند که به نظر می‌رسد به طور فزاینده‌ای تحت‌الشعاع حوادث دیگر در سالی قرار گرفت که شاهد همه‌گیری ویروس کرونا، یک مباحثه پرتنش ملی درباره نژاد و یکی از جنجالی‌ترین انتخابات‌های ریاست‌جمهوری در تاریخ آمریکا بود. این در حالی است که سرهنگ دوم «جاناتان جردن» افسر عملیات یکی از یگان‌های نیروی هوایی که آن شب در عین‌الاسد بود، در این‌باره می‌گوید: «حادثه آن‌قدر وحشتناک بود که حتی فکرش را هم نمی‌توانم بکنم که حتی یک نفر بدون عوارض روانی یا عاطفی از آن جان به در برده باشد.»

سربازانی که در پناهگاه جان سالم به در برده بودند، حتی پس از این‌که پیام «وضعیت سفید» صادر شد، باز هم در ترک پناهگاه‌هایشان تعلل می‌کردند. جانسون می‌گوید بعضی از آن‌ها داشتند گریه می‌کردند؛ بعضی‌ها هق‌هق می‌کردند؛ بعضی‌های دیگر هم استفراغ می‌کردند.

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر