کد خبر: 100542
A

جلال جلالی زاده: توهین کنندگان به روحانی از پشتیبانی بالایی برخوردارند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اصلاح‌طلبان هنوز تصمیم برای ورود به انتخابات را نگرفته اند و هنوز برای ورود به انتخابات دلگرم نیستند.

جلال جلالی زاده: توهین کنندگان به روحانی از پشتیبانی بالایی برخوردارند

به گزارش دیده بان ایران؛ جلال جلالی‌زاده، یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در خصوص اهانت صورت گرفته در صدا و سیما به رئیس جمهور اظهار کرد: دوام و قوام هر جامعه ای بر مبنای اخلاق هست حالا این جامعه چه اسلامی و چه غیر اسلامی باشد. در جامعه اسلامی به هر صورت مسلمانان مدعی رعایت اخلاق و حرمت دیگران هستند مخصوصا کسانی که نام عالم دینی را یدک می کشند.

 

او گفت: بحث توهین به یک شخص در صدا و سیما که هزاران نفر می بینند و توهین به یک شخصیت حقیقی که در کشور ما نفر دوم و در کشورهای دیگر نفر اول است، موجب می شود که قبح این مسائل در کشور شکسته شود.

 

جلال زاده ادامه داد: یک اشاعه فحشا هم هست یعنی این حرف ها یا راست هست یا دروغ. اگر راست است که چگونه می شود در کشور اسلامی، رئیس جمهور دارای این صفت باشد و این به اصطلاح با شان و جایگاه یک عالم دینی نمی گنجد و دروغ هم باشد این یک تهمت است و شخصی که تهمت زده، باید در یک دادگاه محاکمه شود.

 

او تصریح کرد: این تهمت ها متاسفانه از جانب کسانی که است که از پست های قوی برخوردار هستند یعنی اگر به جای این آقایان دیگری این حرف ها را می زد، حتما مدعی العموم احضار و آن فرد توبیخ می شد. متاسفانه این افراد از پشتیبانی برخوردار هستند و این رفتارها روی کودکان و نوجوانان ما تاثیر منفی دارد. 


این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید براینکه بسیاری از اشخاص اصلاح طلب هستند که همگی از لحاظ قدرت، توانایی، مدیریت، سواد، تحصیلات، تخصص و تجربه آدم های خیلی برتری هستند، گفت: اصلاح طلبان از آمدن اصولگرایان به انتخابات ترس ندارند. ترسشان از رد صلاحیت ظالمانه ای هست که صورت می گیرد تا افراد ضعیف اصولگرا وارد صحنه و انتخاب شوند همانطور که نمایندگان مجلس انتخاب شدند. در انتخابات باید آزادی باشد و مقدمات و فضای مساوی برای طرفین باشد. من فکر می کنم اصلاح طلبان حتما پیروز میدان می شوند.

 

او متذکر شد: اصلاح طلبان هنوز تصمیم برای ورود به انتخابات را نگرفته اند و هنوز برای ورود به انتخابات دلگرم نیستند.

 

منبع: برنا 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر