کد خبر: 101176
A
دیده بان ایران:

افزایش احتمال کاندیدا توری «رضا اردکانیان» برای انتخابات ریاست جمهوری / رایزنی اطرافیان آذری جهرمی برای معاون اولی!

رضا اردکانیان ۶۳ ساله و متولد یزد؛ دوران نوجوانی را در اصفهان و تهران گذرانده یکی از تحصیل‌کرده‌ترین وزیران دولت روحانی است. او عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف و متخصص بین المللی مدیریت منابع آب و محیط زیست است و مدرک دکترا در زمینه مدیریت منابع آب را از دانشگاه مک مستر کانادا دریافت کرده است. او همواره به داشتن تابعیت دوگانه متهم بوده است.

افزایش احتمال کاندیدا توری «رضا اردکانیان» برای انتخابات ریاست جمهوری / رایزنی اطرافیان آذری جهرمی برای معاون اولی!

به گزارش دیده بان ایران؛ با نزدیک شدن به فصل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1400 برخی شنیده های حاکی از این است که "رضا اردکانیان" وزیر نیروی دولت دوم روحانی که کمتر سابقه کنش سیاسی از وی سراغ داریم، فعالیت‌های انتخاباتی اش را برای انتخابات آغاز کرده است. هر چند او مهرماه گذشته به یکی از رسانه ها گفته بود که "تصمیم دارم که کاندیدا نشوم." اما با این حال یکی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب درباره احتمال کاندیداتوری اردکانیان در همین رابطه گفت: فعالیت‌های وی تشدید شده است و احتمال دارد یکی از گزینه‌ها باشد.

همچنین برخی منابع از همکاری امیر ناظمی، معاون وزارت ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور و طراح و ایده‌پرداز تیزرهای تبلیغاتی "ایران من" که این روزها از شبکه های مختلف صداوسیما در حال پخش است، مسؤولیت بالایی در ستاد انتخاباتی رضا اردکانیان دارد.

بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود که درصورت رسمی شدن فعالیت انتخاباتی آقای اردکانیان، محمدجواد آذری جهرمی به عنوان معاون‌اول او معرفی شود.

گفتنی است رضا اردکانیان ۶۳ ساله و متولد یزد؛ دوران نوجوانی را در اصفهان و تهران گذرانده یکی از تحصیل‌کرده‌ترین وزیران دولت روحانی است. او عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف و متخصص بین المللی مدیریت منابع آب و محیط زیست است و مدرک دکترا در زمینه مدیریت منابع آب را از دانشگاه مک مستر کانادا دریافت کرده است. او همواره به داشتن تابعیت دوگانه متهم بوده است.

رایگان شدن آب و برق در دولت دوم روحانی از طرح های رضا اردکانیان بود.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر