کد خبر: 101359
A
دیده بان ایران:

کنایه رسانه اصولگرا به «رائفی پور»/ یک لیسانس ردی هم می‌خواهد نامزد ریاست جمهوری شود؟/ ائتلاف سه جوان انقلابی شکست خورد

با توجه به نزدیک شدن به فصل انتخابات اختلاف بین اصولگرایان برای سهم گرفتن از دولت به اصطلاح انقلابی آینده بالا گرفته است.

کنایه رسانه اصولگرا به «رائفی پور»/ یک لیسانس ردی هم می‌خواهد نامزد ریاست جمهوری شود؟/ ائتلاف سه جوان انقلابی شکست خورد

به گزارش دیده بان ایران, یک کانال تلگرامی نزدیک به اصولگرایان نوشت: یک نظرسنجی انتخاباتی شامل افراد تازه ورود به حوزه مدیریت از دیروز به صورت گسترده در کانال های تلگرامی که عمدتا برای پست های رپرتاژی، هزینه دریافت می‌کنند در حال بازنشر است.

شنیده شده ائتلافی میان جبرائیلی، یامین پور، محبی و عبدالملکی شکل گرفته بود که حالا به اختلاف میان جبرائیلی و یامین پور منجر شده است. این افراد با اطمینان از عدم تایید صلاحیتشان؛ برای بالا بردن وزن خود در رسانه و مطرح کردن جایگاهشان در حد نامزد ریاست جمهوری و مصداق جوان مومن حزب اللهی و کسب حداقل کرسی وزارت در دولت بعد تلاش می‌کنند.

نکته عجیب قرار گرفتن «رائفی پور» در لیست است که گفته می‌شود «لیسانس ردی» رشته حسابداری بوده واز دیروز برای گرفتن سهم بیشتر در دولت بعد شروع به انتشار این نظرسنجی در گروه های هواداران خود کرده است.

اقدامات سخیف شبیه به نظرسنجی مور اشاره باعث آسیب جدی به «جوانگرایی دولت جدید» می شود و توصیه طلایی رهبری مبنی بر انتقال نسلی در قالب بیانیه گام دوم را به مانند توصیه «اقتصاد مقاومتی» ابتر و بی نتیجه می کند.

به گزارش دیده بان ایران؛ قبل از برگزاری انتخابات مجلس یازدهم ائتلافی میان جبرائیلی، یامین پور و علی اکبر رائفی پور شکل گرفته بود که حاکی از برنامه این افراد جهت ورود به خانه ملت بود.

یامین پور که نتوانست به لیست وحدا اصولگرایان جایی برای خودش دست و پا کند بعدها در واکنش به ائتلاف شان و عکسی که از آنها در یک سفره خانه منتشر شده بود گفت: ما داشتیم درباره نوشابه صحبت می‌کردیم. آقای رائفی پور می‌گفت من نوشابه نمی‌خورم؛ چون ضرر دارد. من نوشابه می‌خوردم، یاسر هم گفت بریز من هم می‌خورم. ما هیچ بحث سیاسی نداشتیم. آقای جبرائیلی دوست داشت که برخی از رفقای جوان دور هم جمع شوند و درباره مسائل مختلف گفت‌وگو کنند. این فکر خوبی بود. این اولین جلسه بود. دیزی را هم آقای جبرائیلی حساب کرد؛ اما بعد از این موضوع بسیار حاشیه درست شد.

منبع: دیده بان ایران

photo_2021-02-03_20-41-33

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر