کد خبر: 102363
A

رئیسی: ما نباید به کسی رأی بدهیم که بعداً از این رأی دادن پشیمان شویم

نماینده میناب در مجلس با بیان اینکه نباید با عدم مشارکت در انتخابات دست به خود تحریمی در این حوزه بزنیم، گفت: مشارکت حق ماست و ما می‌توانیم با تکیه بر تجربه ۴۰ ساله خود در انتخابات با دید باز فرد مورد نظرمان را انتخاب کنیم.

رئیسی: ما نباید به کسی رأی بدهیم که بعداً از این رأی دادن پشیمان شویم

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین رئیسی نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم حق ماست و هم تکلیف ما گفت عدم مشارکت در انتخابات در واقع یک نوع خودتحریمی است و ما از حق خود با عدم مشارکت در انتخابات انصراف داده‌ایم.

وی افزود: ما ضمن مشارکت در انتخابات باید بدانیم که باید با دقت و توجه به سابقه افراد رأی بدهیم و برای ما نباید به گونه‌ای باشد که بعد موجب پشیمانی ما شود.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همانطور که گفتم باید رأی ما در انتخابات بر اساس عقلانیت و با توجه به کارنامه کاری افراد باشد تا فردی که توانمندی لازم را برای معیشت امور در شرایط فعلی دارد در قدرت قرار گیرد در مسند کار قرار گیرد.

رئیسی خاطرنشان کرد: رای ما در انتخابات باید به دور از تعصبات و احساسات باشد و بدون توجه به شعارهای دهن پرکن و وعده‌های توخالی ما رأی خود را بدهیم.

وی افزود: همانطور که گفتم ما نباید به گونه‌ای رأی بدهیم که بعدا این رأی دادن ما باعث پشیمانی ما شود بلکه باید با دقت و با مشورت گرفتن از دلسوزان و صاحب‌نظران و توجه به سابقه کاری جریانات و افراد را بدهیم.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت ایران پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و شرکت در انتخابات‌های مختلف به یک بلوغ سیاسی در این زمینه رسیده است و از تجربه کافی در این زمینه برخوردار است و با تکیه بر این تجربه می‌تواند انتخاب خوبی را در انتخابات پیش رو رقم بزنند.

رئیسی خاطرنشان کرد: همان‌طور که گفتم ما تجربه بیش از ۴۰ سال حکومت جمهوری اسلامی را داریم و مردم ما شرکت در انتخابات‌های مختلف را تجربه کرده‌اند و بر همین اساس جریانات سیاسی را نیز به خوبی می‌شناسند و می‌توانند با دید بازتر نسبت به هم می‌توانند با دید باز رأی خود را بدهند.


منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر