کد خبر: 102695
A

حجت الاسلام سلیمی: نماینده دولت با مظلوم‌نمایی، گرانی‌ها را گردن مجلس نیندازد/ دولت جوری حرف می زند که انگار ما عامل گرانی هستیم

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه دولت نباید گرانی‌ها را گردن مجلس بیندازد، گفت: نماینده دولت در صحن علنی به گونه‌ای مظلوم‌نمایی می‌کند که احساس می‌شود دولت دیگری بر روی کار است!

حجت الاسلام سلیمی: نماینده دولت با مظلوم‌نمایی، گرانی‌ها را گردن مجلس نیندازد/ دولت جوری حرف می زند که انگار ما عامل گرانی هستیم

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی  نوبت دوم امروز (سه شنبه، 5 اسفند) مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار داشت: نماینده دولت در صحن علنی مباحثی را مطرح می‌کند که خارج از موضوع است؛ وی می‌گوید که ما موافق گرانی‌ها نیستیم و می‌خواهیم نرخ‌ها ثابت بماند.

وی افزود: دولت باید پاسخ دهد که چه کسی باعث دلار 26 هزار تومانی، تورم 62 درصدی، افزایش قیمت 80 درصدی مسکن، سکه 12 میلیونی، مرغ 35 تا 40 هزار تومانی، گوشت 150 هزار تومانی و تخم مرغ دو هزار تومانی است؛ آیا گرانی‌ها را مجلس به وجود آورده است؟ 

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: مشخص است که گرانی‌ها نتیجه سیاست‌های چه کسی است؛ به گونه‌ای مظلوم‌نمایی می‌کنند که احساس می‌شود دولت دیگری بر روی کار است و متأسفانه جای مدعی و منکر عوض شده است و دولت جوری حرف می زند که انگار ما عامل گرانی هستیم.

وی خطاب به نماینده دولت اظهار داشت: آیا شاکله بودجه شما منشأ تورم عجیب نبود؟ آیا می‌دانید قیمت فولاد و سیمان چقدر است؟

سلیمی گفت: نماینده دولت باید پشت تریبون مجلس توضیح دهند و بگویند عامل و منشأ این گرانی‌ها چه کسی است؛ در این رابطه ممکن است تصوراتی برای مردم به وجود آید و تصور کنند عامل این گرانی‌ها مجلس است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر