کد خبر: 103906
A

آیت الله کعبی: استقرار روحانیت در پاسگاه‌ها برای افزایش کارایی نیروی انتظامی است

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری استقرار روحانیت در پاسگاه‌ها را طرحی کاربردی توصیف کرد و افزود: استقرار روحانیت در پاسگاه‌ها و پادگان ها، کمک کاری برای کادر و پرسنل نیروی انتظامی است و سبب افزایش کارآیی این نهاد خواهد شد.

آیت الله کعبی: استقرار روحانیت در پاسگاه‌ها برای افزایش کارایی نیروی انتظامی است

به گزارش دیده بان ایران؛  آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری، در جمع کارشناسان و روحانیون عقیدتی سیاسی ناجا در قم، به شرح فعالیت ها و خدمات اجتماعی پیامبر اکرم(ص) پرداخت و گفت: نبی مکرم اسلام(ص) سنگ بنای تعامل جهانی را بنا و طراحی کردند و بشریت را از جهالت نجات دادند.

آیت الله کعبی، استقرار روحانیت در پاسگاه‌ها را طرحی کاربردی توصیف کرد و افزود: استقرار روحانیت در پاسگاه‌ها و پادگان ها، کمک کاری برای کادر و پرسنل نیروی انتظامی است و سبب افزایش کارآیی این نهاد خواهد شد.

وی با اشاره به وظایف روحانیون مستقر در پاسگاه ها، ابراز کرد: برپایی نماز جماعت در پاسگاه ها و بیان احادیث اهل بیت و احکام، برگزاری جلسات آموزش روخوانی، روان خوانی و مفاهیم قرآنی، برگزاری جلسات آموزشی، بصیرتی و مشاوره‌ای برای کادر نیروهای انتظامی، آموزش های عقیدتی، سیاسی و اجتماعی برای خانواده پرسنل و کادر نیروی انتظامی از وظایف روحانیون مستقر در پاسگاه هاست.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در پایان اظهار داشت: همکاری و هم افزایی روحانیون مستقر در پاسگاه ها با ائمه جماعات مساجد در محلات ضروری است، زیرا این امر سبب کاهش اختلافات و برقراری امنیت در محلات خواهد./ رسا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر