کد خبر: 104028
A

حسن روحانی: کسی حق ندارد واقعیت های تاریخ کشور را نادیده بگیرد یا تحریف کند

رئیس جمهور با بیان اینکه مدیریت کشور در شرایط سخت جنگ با شرایط عادی متفاوت است، گفت: با تلاش های انجام شده از سوی مسوولان و مقاومت ملت، کشور در شرایط سخت تحریم و جنگ اقتصادی به خوبی اداره شده است و کسی حق ندارد واقعیت های تاریخ کشور را نادیده بگیرد و یا تحریف کند.

حسن روحانی: کسی حق ندارد واقعیت های تاریخ کشور را نادیده بگیرد یا تحریف کند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در شصتمین اجلاس مجمع عمومی بانک مرکزی، با تقسیم شرایط کشور به دو دوره قبل و بعد از سال ۹۷، اظهار داشت: از سال ۹۴ تا ۹۶ با اقدامات انجام شده از سوی این دولت و عبور از تحریم ها، آمار و ارقام کشور در رشد اقتصادی، نرخ تورم و اشتغال  افتخار آمیز است.

رئیس جمهور تاکید کرد: در این دوره ( ۹۴ تا ۹۶) در هر فصل بالغ بر ۷۰۰ هزار نفر اشتغال خالص در کشور ایجاد شد، تورم را تک رقمی کردیم و در سال ۹۵ رشد اقتصادی ایران بالاترین رشد اقتصادی در جهان بوده است که این یک افتخار بزرگ است.

روحانی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: افتتاح طرح های ملی در پنج شنبه ها پرچمی بود که به اهتزاز درآمد و به دنیا نشان داد طرح آمریکا علیه ایران شکست خورده است. ملت ایران سرو قامت در مقابل دشمنان ایستاد، مقاومت کرد و پیروز شد.

رییس جمهور اظهار کرد: وزارت نفت و بانک مرکزی اهداف اصلی تحریم های آمریکا علیه ایران بوده است. پایان دادن به فعالیت موسسات مالی غیرمجاز و ادغام بانک های نیروهای مسلح از اقدامات مهم اقتصادی دولت تدبیر و امید بود.

وی تاکید کرد: شفافیت و اطلاع رسانی اولین راه در مبارزه با فساد است، در این دولت اقدامات بزرگی در این زمینه صورت گرفته است. کشورهای دوست برای کار با بانک مرکزی ایران باید دلشان قرص باشد و افتخار کنند

روحانی همچنین گفت: ایران در خط مقدم مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در منطقه است، چرا آن را بیان نمی کنیم.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر