کد خبر: 105254
A

شهریاری: در ایام نوروز «حسن روحانی» جو زده شد و اجازه داد ویروس کرونا آزادانه به هرکجای کشور تردد کند

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: به دلیل بی مبالاتی دولت در رابطه با بیماری کرونا کمیسیون بهداشت مجلس نامه‌ای را با مضمون شکایت از رئیس جمهور به رئیس دستگاه قضا ارسال کرده است.

شهریاری: در ایام نوروز «حسن روحانی» جو زده شد و اجازه داد ویروس کرونا آزادانه به هرکجای کشور تردد کند

به گزارش دیده بان ایران, حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره شکایت کمیسیون بهداشت از رئیس جمهور، اظهار کرد: متاسفانه آقای رئیس جمهور در اواخر سال گذشته به توصیه‌های مسئولان وزارت بهداشت و همچنین خبرگان جامعه پزشکی در رابطه با ایجاد محدودیت‌ها کرونایی توجهی نداشتند.


وی ادامه داد: تعطیلات عید فرصت مناسبی بود که محدودیت‌ها ایجاد شود تا کشور وارد پیک پرخطر چهارم نشود، اما متاسفانه آقای رئیس جمهور جو زده شده و این محدودیت‌ها را ایجاد نکرد و اجازه داد این ویروس منحوس آزادانه به هرکجای کشور تردد کند.


رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور با تصمیمات غلط کشور را به آتش کشیده است، گفت: به دلیل بی مبالاتی دولت در رابطه با بیماری کرونا کمیسیون بهداشت مجلس نامه‌ای را با مضمون شکایت از رئیس جمهور به رئیس دستگاه قضا ارسال کرده است.


شهریاری تصریح کرد: در همین رابطه مقرر شده است دستگاه قضا علیه رئیس جمهور اعلام جرم کند، زیرا باید بررسی شود که چرا باید چنین اتفاقی در کشور بیفتد و ما شاهد تلفات سنگین کرونایی در کشور باشیم.


وی با بیان اینکه از طریق کمیسیون اصل نود مجلس، قوه قضاییه و دادستانی کل کشور پیگیر این بی مبالاتی هستیم، گفت: قرار است یک گزارشی در رابطه با بی تدبیری دولت در مدیریت کرونا در کمیسیون بهداشت تهیه شود و در صحن قرائت شده و بعد از رای گیری جهت پیگیری‌های لازم به قوه قضاییه ارسال شود.

منبع: SNN

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر