کد خبر: 105325
A
سایت نزدیک به قالیباف خبر داد:

گزینه جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری «صادق محصولی» است

فردانیوز نوشت: در روزهای اخیر اخبار حکایت از قوی‌تر شدن احتمال سرمایه گذاری جبهه پایداری بر حمایت از سعید جلیلی بود و پیش بینی می شد که او بتواند تا حدودی نظر شورای وحدت و شورای ائتلاف را نیز جلب کند اما به فاصله 24 ساعت گویا محاسبات جبهه پایداری عوض شد و معادلات انتخاباتی به شکل دیگری سامان پیدا کرد.

گزینه جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری «صادق محصولی» است

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت فردانیوز نزدیک به محمدباقر قالیباف با انتشار یک گزارش درباره آخرین وضعیت انتخاباتی در بین اصولگرایان نوشت: جبهه پایداری همواره با وجودی که از سوی شورای وحدت اصولگرایان و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب دعوت به همکاری شد اما تا این لحظه ترجیح داده است که مسیر مستقل خودش را طی کند، هرچند کم و بیش این مسیر زیگزاگ باشد و یک به میخ و یکی به نعل تعبیر شود.

با وجودی که در بهمن ماه سال گذشته مرتضی آقاتهرانی رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری در مجلس برای کاندیداتوری سیدابراهیم رئیسی مشغول لابی گری بود، به یکباره «محمدناصر سقای بی ریا»، عضو دیگر جبهه پایداری در روزهای پایانی اسفند از بررسی انتخاب نامزد اصلح از میان جلیلی و محصولی سخن گفت، طولی نکشید که سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس و عضو رسمی جبهه پایداری نیز اعلام کاندیداتوری کرد و خود را نیز برای پوشیدن ردای نامزد اصلح مناسب دانست.

در روزهای اخیر اخبار حکایت از قوی‌تر شدن احتمال سرمایه گذاری جبهه پایداری بر حمایت از سعید جلیلی بود و پیش بینی می شد که او بتواند تا حدودی نظر شورای وحدت و شورای ائتلاف را نیز جلب کند اما به فاصله 24 ساعت گویا محاسبات جبهه پایداری عوض شد و معادلات انتخاباتی به شکل دیگری سامان پیدا کرد.

غلامحسین رضوانی، عضو جبهه پایداری، در گفت و گو با برنا گفت «تا این لحظه کسی به عنوان کاندیدا در جلسات جبهه پایداری شرکت نکرده است. آقای جلیلی جزو جبهه پایداری نیست و کاندیدا جبهه هم نیست. آقای قاضی زاده هاشمی نیز عضو جبهه پایداری نیست. مدت کمی سخنگو بوده و بعدها از این سمت برداشته شده است هیچ حمایتی هم از طرف پایداری نخواهد داشت.»

این جمله هرچند کوتاه اما معانی بلندی دارد و تقریبا از مشخص شدن کاندیدای اصلح مدنظر جبهه پایداری حکایت می کند. با توجه به اینکه ابراهیم رئیسی بارها از تمرکز خود بر قوه قضائیه و ورود نکردن به انتخابات ریاست جمهوری سخن گفته، تنها گزینه ای که می ماند صادق محصولی است، شخصیتی که در اوایل زمستان سال گذشته جای آقاتهرانی را گرفت و دبیرکل جبهه پایداری شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر