کد خبر: 105961
A

پس از افزایش احتمال کاندیداتوری رئیسی / ستادهای انتخاباتی نامزدهای اصولگرا به حالت نیمه تعطیل در آمد

پس از انتشار اخباری مبنی بر قطعی شدن نامزدی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 ، منابع خبری در ستاد چند کاندیدای مطرح اصولگرا به دیده بان ایران گفته اند فعالیت ستادهای انتخاباتی نامزدهای اصولگرا به حالت نیمه تعطیل در آمده است.

پس از افزایش احتمال کاندیداتوری رئیسی / ستادهای انتخاباتی نامزدهای اصولگرا به حالت نیمه تعطیل در آمد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پس از انتشار اخباری مبنی بر قطعی شدن نامزدی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 ، منابع خبری به ستاد چند کاندیدای مطرح اصولگرا دیده بان ایران گفته اند فعالیت ستادهای انتخاباتی نامزدهای اصولگرا به حالت نیمه تعطیل در آمده است. 

بنا به این گزارش برخی از نزدیکان سعید محمد که ستاد انتخاباتی اش تقریبا به حالت تعطیلی در آمده گلایه کرده اند که محمد پیش از استعفا دو بار با سید ابراهیم رئیسی مذاکره کرده و پس از اطمینان از عدم حضوری وی اقدام به استعفا و اعلام نامزدی کرده است، اما حالا که از قرارگاه بیرون آمده ایشان تصمیم به حضور در انتخابات گرفته اند. 

از سوی دیگر نزدیکان محمد باقر قالیباف نیز با نارضایتی از حضور رئیسی برای انتخابات 1400 و نا امیدی از تلاش هایشان برای نامزدی قالیباف، فعالیت های خود را برای انتخابات 1400 به حالت نیمه تعطیل در آورده اند. 

همچنین گفته می شود نزدیکان سعید جلیلی نیز در حال تبدیل ستادهای انتخاباتی این نامزد احتمالی انتخابات 1400 به ستادهای انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی هستند. 

تنها نامزد اصولگرایی که تا کنون نسبت به انصراف از انتخابات ابراز تمایل نکرده، سید عزت الله ضرغامی است.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر