کد خبر: 106129
A

پاسخ دکتر معین به کیهان درباره انتخابات: نگران ایران هستم/ چاره کار مشارکت مردم و نخبگان است

دکتر مصطفی معین، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در سال۱۳۸۴، در توضیحی درباره مقاله اخیر کیهان نوشت: روزنامه کیهان در شماره امروز خود (چهارشنبه اول اردیبهشت) برای سامان دادن آرایش جناحی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری، نام اینجانب را در کنار بیست تن دیگر از دولتمردان و شخصیت‌های اصلاح‌طلب و سیاسی بعنوان نامزدهای مسلم انتخابات آورده است. اگرچه خبرهای روزنامه‌ای که با تکیه بر بیت‌المال عملا در کانون "امپراطوری دروغ" و همنوایی با دشمنان منافع ملی ایران قرار گرفته است، نیاز به تکذیب ندارد

 پاسخ دکتر معین به کیهان درباره انتخابات: نگران ایران هستم/ چاره کار مشارکت مردم و نخبگان است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دکتر مصطفی معین، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در سال۱۳۸۴، در توضیحی درباره مقاله اخیر کیهان نوشت:

روزنامه کیهان در شماره امروز خود (چهارشنبه اول اردیبهشت) برای سامان دادن آرایش جناحی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری، نام اینجانب را در کنار بیست تن دیگر از دولتمردان و شخصیت‌های اصلاح‌طلب و سیاسی بعنوان نامزدهای مسلم انتخابات آورده است.

اگرچه خبرهای روزنامه‌ای که با تکیه بر بیت‌المال عملا در کانون "امپراطوری دروغ" و همنوایی با دشمنان منافع ملی ایران قرار گرفته است، نیاز به تکذیب ندارد؛ ولی از باب توجه دیگران به برخی عبرت های انتخاباتی چند نکته را یادآور می شوم:

 من هم مثل بسیاری از فعالان مدنی و سیاسی نگران سرنوشت ایران و مردم هستم؛ اما هیچ وقت معلول را به‌جای علت نمی‌نشانم. چاره کار سیاست، مشارکت مردم و نخبگان در یک فرآیند دموکراتیک با به رسمیت شناختن حقوق شهروندان است و نه راه‌حل‌هایی از نوع دوستان کیهان که یکبار با "معجزه هزاره سوم" و حکومت یکپارچه، منابع انسانی و اقتصادی و اجتماعی کشور را بر باد دادند و این بار باز هم سودای حکومت نظامیان و اقتدارگرایی مجدد را دارند! البته آنها نباید جامعه را فاقد حافظه تاریخی بدانند!

تا این همه مانع استصوابی و غلبه منافع جناحی و شخصی بر مصالح ملی هست، دوستان خیالشان جمع باشد که کسی مشتاق حضور در چنین فضای غیراخلاقی، غیرعقلانی و ناعادلانه‌ای نیست./ راهبرد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر