کد خبر: 106166
A
دیده بان ایران:

سایت جبهه پایداری از راه افتادن پویش دعوت از رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد

سایت رجانیوز نزدیک به جبهه پایداری در همین رابطه ضمن اعلام خبر راه افتادن "پویش دعوت از «حجت الاسلام رئیسی» برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری 1400 نوشت: "پویش دعوت از سیدابراهیم رئیسی توسط جمعی از فعالین دانشجویی و اساتید حامی وی در دانشگاه تهران راه اندازی شد. اعضای این پویش که معتقدند حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، گزینه اصلح برای انتخابات 1400 است."

سایت جبهه پایداری از راه افتادن پویش دعوت از رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد

به گزارش دیده بان ایران؛ 57 روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1400 باقی مانده و در این بین اصولگرایان با وجود اعلام آمادگی "یک اتوبوس نامزد" همچنان به ورود ابراهیم رئیسی به انتخابات پیش رو امیدوارند تا با آمدن او تشتت آرا در بین اصولگرایی از بین رفته و بر سر حمایت از ابراهیم رئیسی به وحدت برسند.

سایت رجانیوز نزدیک به جبهه پایداری در همین رابطه ضمن اعلام خبر راه افتادن "پویش دعوت از «حجت الاسلام رئیسی» برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری 1400 نوشت: "پویش دعوت از سیدابراهیم رئیسی توسط جمعی از  فعالین دانشجویی و اساتید حامی وی در دانشگاه تهران راه اندازی شد. اعضای این پویش که معتقدند حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، گزینه اصلح برای انتخابات 1400 است."

این افراد معتقدند اکنون قوه مجریه بیش از سایر قوا، نیازمند مدیری توانمند و انقلابی چون سیدابراهیم رئیسی است که با بهره گیری از تعهد و تجارب چهل ساله خود می تواند ریشه های فساد را در قوه مجریه قطع نموده و زمینه ساز تحول به نفع مردم در دستگاه اجرایی کشور شود. همچنین سوابق درخشان و خدمات شناخته شده ایشان در قوه قضاییه، باعت ایجاد امید در توده مردم و افزایش مشارکت در انتخابات خواهد شد.

 

در همین رابطه بخوانید:

تکلیف «ابراهیم رئیسی» امشب مشخص می شود

۵٠ روز مانده تا قمار بزرگ ابراهیم رئیسی /رقبا به دنبال بستن پرونده سیاسی

کودتای پدرخوانده های اصولگرا علیه «سیدابراهیم رئیسی»/ ماجرای نامه «حدادعادل» به رهبری برای ممانعت از ثبت نام رئیس دستگاه قضاء در انتخابات ریاست جمهوری چیست؟

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر