کد خبر: 106599
A

واکنش «سردار محمد» به کناره‌گیری به نفع ابراهیم رئیسی/ آدم باید با منظومه فکری رهبری کار کند

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا گفت: من برای کاندیداتوری جلسه‌ای با فقهای محترم نداشتم بلکه در سال گذشته در سالروز تاسیس قرارگاه خاتم طبق روال سنوات گذشته برای ارائه گزارش عملکرد قرارگاه خدمت تعدادی از فقهای محترم شورای نگهبان و مراجع معزز رفتم.

واکنش «سردار محمد» به کناره‌گیری به نفع ابراهیم رئیسی/ آدم باید با منظومه فکری  رهبری کار کند

به گزارش دیده بان ایران؛ سعید محمد، یکی از کاندیدای احتمالی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در پاسخ به اینکه آیا جلساتی با اعضای شورای نگهبان برای رایزنی درباره صلاحیت خودتان داشته‌اید یا خیر، گفت: خیر، من برای کاندیداتوری جلسه‌ای با فقهای محترم نداشتم، بلکه در سال گذشته در سالروز تاسیس قرارگاه خاتم الانبیا(ص) طبق روال سنوات گذشته برای ارائه گزارش عملکرد قرارگاه خدمت تعدادی از فقهای محترم شورای نگهبان و مراجع معزز رفتم و گزارش کار قرارگاه خاتم ارائه شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با حضور ابراهیم رئیسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری به نفع وی از رقابت‌ها کنار می‌روید یا خیر، عنوان کرد: اخیراً خبرگزاری فارس همین مضمون را کار کرده و پاسخ من انتشار یافته لطفا به همان پاسخ رجوع فرمایید؛ اما اصل این است که فرمان اداره کشور در دور آینده دست فردی بیفتد که برای ایران با یک تفکر انقلابی و جهادی منطبق با منظومه فکری مقام معظم رهبری، بتواند کار بکند.

محمد افزود: این برای ما مهم است و این مسئله خارج از دو قطبی‌های جاری موجود در کشور است و برای تحقق این مهم هر کمکی که بتوانیم باید انجام دهیم. خود من هم برای ظرفیت سازی حول این محور وارد عرصه شدم.

منبع: SNN

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر