کد خبر: 106990
A

نماینده ولی فقیه در سپاه: بر اساس اطلاعاتی که دارم انتشار فایل مصاحبه ظریف برنامه‌ریزی شده بود نه تصادفی!

حاجی صادقی گفت: بر اساس اطلاعاتی که دارم این تحلیل را عرض می‌کنم که این حرکت برنامه‌ریزی شده بوده نه تصادفی؛ نگرانی ما این است که نکند تاریخ را در تاریک خانه بنویسند، تحریف کنند و افتخارات ملت را تضعیف و به آن خدشه وارد کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه: بر اساس اطلاعاتی که دارم انتشار فایل مصاحبه ظریف برنامه‌ریزی شده بود نه تصادفی!

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در واکنش به انتشار فایل صوتی مصاحبه سعید لیلاز با محمدجواد ظریف گفت : متأسفانه اخیراً برخی از مسئولان دولتی در اقدامی نسنجیده اقدام به انجام مصاحبه هایی تحت عنوان تاریخ شفاهی دولت کرده‌اند و مطالبی در آن بیان شده که مناسب فضای عمومی نبوده و بعضاً هم کذب و نادرست است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: از دیدگاه بنده و بر اساس اطلاعاتی که دارم این تحلیل را عرض می‌کنم که این حرکت برنامه‌ریزی شده بوده نه تصادفی؛ نگرانی ما این است که نکند تاریخ را در تاریک خانه بنویسند، تحریف کنند و افتخارات ملت را تضعیف و به آن خدشه وارد کنند.
وی افزود: عده‌ای دنبال این هستند که تاریخ مقاومت، ایستادگی و مجاهدت مردم را کمرنگ کنند که یکی از ابعاد در همین پروژه مشهود است.
 نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: متاسفانه انگیزه انتخاباتی پشت تخریب دیگران و کوچک کردن انسان های بزرگ بوده و برخی در پی بزرگ کردن خود از طریق کوچک نشان دادن انسان‌های دیگر هستند.

 وی افزود: مگر خورشید نورانی حاج قاسم را می‌توان کمرنگ کرد و با رویکردها و هدف‌گذاری های انتخاباتی به تحریف تاریخ و توجیه عملکردهای غلط پرداخت!

 نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به محتوای این صوت افزود :متاسفانه در این فایل صوتی اتهامات دروغ و نسبت‌های ناروایی به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم به سپاه پاسداران، نیروی قدس و شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی داده شده است که عموماً هم واقعیت ندارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر