کد خبر: 107092
A

کدام ۱۰نفر لیست شورای شهر «شورای ائتلاف» را می بندند؟

پرویز سروری گفت: این برای اولین‌بار است که یک مجمع ۶۲هزار نفری قرار است 10نفر را به شورای انتخاب، تصمیم‌گیر و لیست‌بند اضافه کند.مدل شورای شهر به این شکل است که شورای ائتلاف فعلی منهای نامزدها به‌علاوه 10نفر از مجمع ۶۲هزار نفری تهران؛ یعنی 10نفر را آن ۶۲هزار نفر انتخاب کرده و به شورای انتخاب اضافه خواهند کرد. این یک ظرفیت بالایی است و ۱۰رأی را به بدنه خود می‌دهیم و بدنه ما می‌گوید که نماینده ما برای بستن لیست چه کسانی هستند. این ترکیب، لیست تهران را خواهند بست که فکر می‌کنم اتفاق مهمی است.

کدام ۱۰نفر لیست شورای شهر «شورای ائتلاف» را می بندند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ پرویز سروری، دبیر شورای ائتلاف درباره سازوکار لیست بستن این شورا برای انتخابات پیش رو گفت: ما برای اولین‌بار با مشارکت حداکثری «بدنه» در تصمیم‌گیری اعمال خواهیم کرد. حدود ۶۲هزار نفر در تهران در سامانه شورای ائتلاف ثبت‌نام کردند که قرار است این ۶۲هزار نفر، ۱۰نفر را به شورای انتخاب وارد کنند؛ یعنی ما برای اولین‌بار از بدنه خود ۱۰نماینده در شورای انتخاب داریم که لیست شورای شهر را خواهند بست. این اتفاق مبارکی است که دارد صورت می‌گیرد؛ ان‌شاالله به‌زودی ما انتخابات را در مجمع عمومی ۶۲هزار نفری برگزار خواهیم کرد.
 
سروری اضافه کرد: این برای اولین‌بار است که یک مجمع ۶۲هزار نفری قرار است 10نفر را به شورای انتخاب، تصمیم‌گیر و لیست‌بند اضافه کند.مدل شورای شهر به این شکل است که شورای ائتلاف فعلی منهای نامزدها به‌علاوه 10نفر از مجمع ۶۲هزار نفری تهران؛ یعنی 10نفر را آن ۶۲هزار نفر انتخاب کرده و به شورای انتخاب اضافه خواهند کرد. این یک ظرفیت بالایی است و ۱۰رأی را به بدنه خود می‌دهیم و بدنه ما می‌گوید که نماینده ما برای بستن لیست چه کسانی هستند. این ترکیب، لیست تهران را خواهند بست که فکر می‌کنم اتفاق مهمی است.
 
سروری تصریح کرد: اگر بتوانیم تا هفته آینده انتخابات مجمع را برگزار کنیم و آن ۱۰نفر اضافه شوند، عملیات بررسی نامزدها و بستن لیست انجام خواهد شد. ان‌شاالله بتوانیم تا آخر اردیبهشت این کار را به سرانجام برسانیم؛ شاید زودتر هم بتوانیم این کار را انجام دهیم. آمادگی‌های لازم وجود دارد. این کار در سامانه در حال انجام است و تا پایان ماه ان‌شاءالله برگزار خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر