کد خبر: 107192
A

علیرضا سلیمی: میخواهیم درباره محل اهدای پاداش از طرف روحانی به ظریف تحقیق و تفحص کنیم/ دنبال پیدا کردم اسپانسر تبلیغات دور دوم ریاست جمهوری روحانی هم هستیم!

عضو هیئت رئیسه مجلس از کلید خوردن دو تحقیق و تفحص از پاداش های اعطای به دولتی ها و اسپانسر تبلیغاتی "روحانی" در پارلمان خبر داد.

علیرضا سلیمی: میخواهیم درباره محل اهدای پاداش از طرف روحانی به ظریف تحقیق و تفحص کنیم/ دنبال پیدا کردم اسپانسر تبلیغات دور دوم ریاست جمهوری روحانی هم هستیم!

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن دو تحقیق و تفحص از سوی نمایندگان خبر داد و گفت: در چند سال گذشته رئیس جمهور در مراسم تقدیر از شهدای هسته ای به تعدادی از دولتی ها از جمله محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه نشان لیاقت و سکه پاداش داد.

وی با بیان اینکه در آن مراسم حدود 21 نفر از رئیس جمهور لوح تقدیر دریافت کردند که برای آنها مزایای مادی داشت، ادامه داد: در بودجه سنواتی که در مجلس مصوب شده بود محل تامین سکه های که به دولتی ها داده شد مشخص نشده بود.

نماینده محلات در مجلس عنوان کرد: در تحقیق و تفحصی که آماده شده و در حال جمع آوری امضاء برای آن هستیم باید مشخص شود پاداش های که داده شده از کدام محل بودجه اش تامین شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس دومین تحقیق و تفحص کلید خورده از سوی نمایندگان را از اسپانسرهای تبلیغاتی دور دوم ریاست جمهوری روحانی عنوان کرد و اظهار داشت: باید مشخص شود چه افرادی اسپانسر تبلیغات دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی بودند و پس از انتخابات در کجاها پست گرفتند.

سلیمی اضافه کرد: در حال جمع آوری امضا برای این دو تحقیق و تفحص که محورهای متعددی دارد، هستیم و در روزهای آینده برای ارجاع به کمیسیون مربوطه تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر