کد خبر: 107244
A

نماینده مجلس: چرا ظریف اینقدر از سردار سلیمانی کینه دارد؟/ قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم به قضیه فایل صوتی "ظریف" ورود کند

نماینده رشت در مجلس با اشاره به فایل صوتی ظریف گفت: چرا آقای ظریف اینقدر کینه از سردار سلیمانی دارد؟ قوه قضائیه باید به عنوان مدعی‌العموم به این فایل ضدامنیتی و ضدنظام ورود کند.

نماینده مجلس: چرا ظریف اینقدر از سردار سلیمانی کینه دارد؟/ قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم به قضیه فایل صوتی "ظریف" ورود کند

به گزارش دیده بان ایران؛ جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 19 اردیبشهت در جلسه علنی و در تذکری اظهار داشت: فایل صوتی ظریف، ضدامنیتی، ضدمردمی و ضدنظام بوده است و باید قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم ورود کند.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه باید به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کند، ادامه داد: حتی در زمان حیات سردار دلها، اتهاماتی به او می بستند، همین جماعت پس از شهادت ایشان نیز این رفتار را ادامه می دهند. چرا آقای ظریف اینقدر نسبت به سردار دلها کینه دارد؟

وی تصریح کرد: چرا آقای ظریف اینقدر کینه به سردار سلیمانی دارد در حالی که او سردار دلها بود. 

وی افزود: محبوبیت حاج قاسم 90 درصد است زیرا که او در بیابان‌ها و کوه‌ها برای امنیت مردم می‌جنگید ولی کاهش محبوبیت ظریف به این دلیل است که او برخلاف ارزش‌ها و منویات رهبری عمل می‌کنند که این جای تعجب نیست.

وی گفت: ظریف باید در رفتار سیاسی و کارهای خود تجدیدنظر کرده و آن را اصلاح کند. 

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر