کد خبر: 107559
A

حجت الاسلام سالک: صد تلویزیون ماهواره ای فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی شب و روز کار و شایعه پراکنی می کنند تا مردم رای ندهند

یک نمایده مجلس دهم گفت: هنوز آن شوری که باید مثل گذشته باشد، نیست. امیدواریم بعد از نام نویسی و تعیین شدن افراد، سرعت بیشتر در توجیه مردم و حضور مردم پای صندوق های رای عملیاتی شود چون مردم ما می دانند همه مسئولان توسط رای مردم انتخاب می شوند و خوب و بد آن در رای مردم بر می گردد.

حجت الاسلام سالک: صد تلویزیون ماهواره ای فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی شب و روز کار و شایعه پراکنی می کنند تا مردم رای ندهند

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد سالک، نماینده اصفهان در مجلس دهم، در خصوص فضای انتخاباتی گفت: طی دو روز گذشته که نام نویسی ریاست جمهوری در وزارت کشور آغاز شده پیش بینی ما بر اساس تجربه چهل و چند ساله گذشته این است که به سمت حرکت صعودی حضور مردم و بحث ها و مطالب پیرامون انتخابات ریاست جمهوری در شوراها خواهد بود یعنی از این به بعد ما باید شاهد گفتمان های توده مردم و مسئولان در خصوص حضور حداکثری مردم باشیم.


او اظهار کرد: هنوز آن شوری که باید مثل گذشته باشد، نیست. امیدواریم بعد از نام نویسی و تعیین شدن افراد، سرعت بیشتر در توجیه مردم و حضور مردم پای صندوق های رای عملیاتی شود چون مردم ما می دانند همه مسئولان توسط رای مردم انتخاب می شوند و خوب و بد آن در رای مردم بر می گردد.

 

 

سالک ادامه داد: امیدواریم در انتخابات ۱۴۰۰ با رای اکثر مردم بتوانیم یک دولت جوان و حزب اللهی و انقلابی داشته باشیم تا بتواند به مشکلات رسیدگی کند. گرچه دولت بعدی نتواند ظرف مدت کوتاه معجزه ای کند اما می تواند با شناخت نسبت به مشکلات مردم و وضعیت اقتصادی و مسائل بین المللی و امنیت داخلی و مطالب دیگر برنامه ریزی قوی داشته باشد.

 

او با بیان اینکه "همه دستگاه هایی که رسانه و تریبون در اختیار دارند مردم را با پمپاژ امید در مقابل یاسی که فضای مجازی بیگانگان ایجاد می کند، آینده روشنتر را ترسیم کنند"  خاطرنشان کرد: باید با صراحت و شفافیت با مردم صحبت کنند که این مشکل را داریم، مشکلات را هم  گردن کسی نیاندازند، بالاخره اگر مسئولی خدای ناکرده سستی در مورد نیازهای مردم کرده باشند مورد انتقاد جامعه قرار می گیرند که طبیعی است ولی با بیان برنامه های آینده باید ایجاد امید و صحبت کرد.


این نماینده پیشین مجلس ادامه داد: بحث دیگر بحث رسانه است که شروع کرده اند، رسانه ها نباید از مسائل انتقام بگیرند. برای اینکه بخواهند حضور پرقدرتی داشته باشند بیایند واقعیت هایی که جامعه نیاز دارد آنها را مطرح کنند و از کسانی که می خواهند در اینده منتخب مردم باشند مطالبه گری کنند.

 

او تصریح کرد:  اینکه با مهندسی چهره به چهره بتوان با مردم صحبت کرد، کار مهمی است و نباید به شایعات بیگانگان و فضای مجازی بیگانگان و ماهواره های استکبار و سلطه نگاه کرد. بالغ بر صد تلویزیون ماهواره ای فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی ایران شب و روز کار و شایعه پراکنی می کنند برای اینکه مردم پای صندوق رای نیایند. ما نمی گوییم مشکلات نیست نه مشکلات هست ولی راه حل دارد نباید به شایعات منافقانه فضای مجازی بیگانگان توجه کرد که مردم با بصیرت ما هم همین گونه هستند و توجه ای به شایعات ندارند. 

 

سالک در پایان با بیان اینکه "وحدت خوبی بین کشور صورت بگیرد" در خصوص وضعیت اصولگراها و کاندید شدن حجت الاسلام رئیسی متذکر شد: باز هم نسبت به این دوموضوع تا ثبت نام و تایید شورای نگهبان نباشد نمی توان قضاوت کرد. می توان گمانه زنی کرد که اگر آقای رئیسی بیایند وحدت بسیار مهم و با ارزشی در سطح کشور شکل می گیرد.

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر