کد خبر: 107985
A

سردار محمد: وضعیت آزادی در کشور خیلی خوب است/ همه آزاد هستند که نقد کنند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم مدعی شده است که " آزادی خیلی خوبی در کشور است. هر کسی بخواهد نقد و تحلیل کند، همه آزادند. اگر هم محدودیتی باشد ما سعی می‌کنیم برطرف کنیم."

سردار محمد: وضعیت آزادی در کشور خیلی خوب است/ همه آزاد هستند که نقد کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار محمد، نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در گفت وگو با خبرگزاری آناتولی در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره آزادی بیان و آزادی مطبوعات چیست؟ گفت: من فکر می‌کنم الان آزادی خیلی خوبی در کشور است. هر کسی بخواهد نقد و تحلیل کند، همه آزادند. اگر هم محدودیتی باشد ما سعی می‌کنیم برطرف کنیم.

وی همچنین درباره احتمال استفاده از وزیر زن در کابینه اش هم اظهار کرد: ما مبنا را بر شایسته سالاری گذاشتیم. قطعا در شایسته‌ها بانوان هم وجود خواهند داشت. 

سردار محمد همچنین درباره استفاده از اقوام در کابینه اش گفت: حدود 120 هزار نفر از ادیان دیگر در ایران داریم. از افراد شایسته این ادیان باید در تمام سطوح استفاده شود. در بین اقوام ما گاهی مشکلاتی به وجود می‌آید که منشاء آن بیرون مرزها و برای تفرقه افکنی است ولی اقوام در کنار هم رابطه خوبی دارند و ما هم سعی می‌کنیم به جای امنیتی سازی از این تکثر حداکثر استفاده را بکنیم. در بحث بین شیعه و سنی برخی با بدسلیقگی با آن برخورد می‌کنند. اصلا بحث امنیتی نیست. عزیزان اهل سنت باید یک زندگی مسالمت آمیز در کنار اهل تشیع داشته باشند. از نظر من اهل سنت باید بتوانند بیایند و در جایگاه‌های مختلف براساس شایسته سالاری قرار بگیرند. ما مبنا را شایسته سالاری می‌گذاریم چرا که همه هموطنان ما هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر