کد خبر: 108282
A

ایجاد خاکریز و بتن برای جلوگیری از سخنرانی احمدی‌نژاد در ارومیه!/ احمدی نژاد: بازهم می گویم، اگر رد شوم نه رای می دهم و نه انتخابات را تایید می کنم/ عکس

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من مجدد و قاطعانه اعلام می کنم، دو مرحله قبل در سال های 92 و 96 رد کردید و من پذیرفتم ولی اگر این بار هم بقول خودتان صلاحیت را رد کنید که معمولا هیچ مبنایی هم ندارد، قاطعانه عرض می کنم که هرگز در چنین انتخاباتی شرکت نخواهم کرد، رای نخواهم داد و آن را قبول نخواهم داشت و البته تجمعات اعتراضی و خشونت را هم تایید نخواهم کرد.

ایجاد خاکریز و بتن برای جلوگیری از سخنرانی احمدی‌نژاد در ارومیه!/ احمدی نژاد: بازهم می گویم، اگر رد شوم نه رای می دهم و نه انتخابات را تایید می کنم/ عکس

به گزارش دیده بان ایران؛ روزگذشته محمود احمدی نژاد که طبق برنامه از پیش تعیین شده قصد داشت برای شرکت در سالگرد حجت الاسلام حسنی عازم ارومیه شود با ممانعت مسئولان مواجه شد و پس از  سه ساعت و نیم معطلی به نارمک برگشت. نامزد انتخابات ریاست جمهوری پس از لغو اجباری سفرش به ارومیه گفت: برنامه ریزی‌ها انجام شد، هماهنگی ها صورت گرفت و قرار شد امروز بعد از ظهر خدمت برسیم. منتهی در دو سمت قضیه کارشکنی های بسیار گسترده و سخیفی انجام شد. در شهر ارومیه و مقامات استان با تمام توان آمدند تا جلوی برگزاری مراسم بزرگداشت را بگیرند، خاکریز درست کردند، موانع بتنی درست کردند، مسیر فرودگاه را بستند و تهدیدهای بسیار گسترده صورت گرفت. برخی از مقاماتی که مسئول امنیت هستند، گفتگو کردند و برای جلوگیری از یک سفر معمولی اطلاعیه دادند.

احمدی نژاد در تماس تلفنی با کسانی که در مراسم سالگرد حضور داشتند گفت: 

من مجدد و قاطعانه اعلام می کنم، دو مرحله قبل در سال های 92 و 96 رد کردید و من پذیرفتم ولی اگر این بار هم بقول خودتان صلاحیت را رد کنید که معمولا هیچ مبنایی هم ندارد، قاطعانه عرض می کنم که هرگز در چنین انتخاباتی شرکت نخواهم کرد، رای نخواهم داد و آن را قبول نخواهم داشت و البته تجمعات اعتراضی و خشونت را هم تایید نخواهم کرد. اما حق بنده است، هر فرد ایرانی حق دارد رای بدهد و در انتخابات شرکت کند. من این را به صراحت و مجدد و موکد اعلام می کنم که اگر رد کنند، هرگز در انتخابات شرکت نخواهم کرد و به هیچ فرد دیگری هم رای نخواهم داد حتی کسانیکه از دوستان من هستند یا همکار من بودند و یا کسانیکه من به آنها علاقمند هستم.

مردم عزیز توجه داشته باشند که فردا نیایند اطلاعیه های جعلی درست کنند، صوت جعلی درست کنند و یا حتی تصاویر جعلی مونتاژ کنند که احمدی نژاد گفته شرکت می کنم یا به این آقا و آن آقا رای می دهم! من راه همه اینها را بسته ام. من یک نفر هستم، رای هم حق من است که به ناحق آن را کنار می گذارند. من اجازه ندارم در مقابل این ظلمی که می خواهد به ملت بشود، تمکین کنم یا تسلیم شوم. کاری که می توانم بکنم یکی بیشتر نیست، آن هم این است که رای ندهم و این را به صراحت اعلام می کنم.

photo_2021-05-22_01-25-13

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر