کد خبر: 108594
A

فراکسیون مستقلان با قالیباف درباره انتخابات هیات رئیسه توافق کرد

عضو هیئت رئیسه فراکسیون مستقلان مجلس جزئیات نشست مشترک اعضای این فراکسیون با قالیباف را تشریح کرد.

فراکسیون مستقلان با قالیباف درباره انتخابات هیات رئیسه توافق کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدعلی محسنی بندپی، عضو هیئت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس با اشاره به جلسه اعضای این فراکسیون با قالیباف رئیس مجلس، گفت: در این جلسه درباره عملکرد مجلس در سال گذشته نکاتی مطرح شد و اعضای فراکسیون مستقلان نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف مجلس مطرح کردند.

 

وی افزود: یکی از درخواست‌های اعضای فراکسیون از رئیس مجلس این بود که صدای همه نمایندگان و فراکسیون‌ها در مجلس شنیده شود که آقای قالیباف عنوان کرد که در مجلس تک‌صدایی نیست و همه فراکسیون‌ها و جناح‌ها می‌توانند نظراتشان را بیان کنند.

 

عضو هیئت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی ادامه داد: درخواست دیگر اعضای فراکسیون از رئیس مجلس این بود که حداقل ۲ کرسی در هیئت رئیسه به اعضای این فراکسیون اختصاص یابد که رئیس مجلس از این موضوع استقبال و عنوان کرد برای پست‌های هیئت رئیسه در جلسه علنی رأی‌گیری می‌شود اعضای فراکسیون نیز برای حضور در ترکیب هیئت رئیسه خودشان تلاش و آرای نمایدگان را به دست آورند.

 

محسنی با بیان اینکه هنوز در فراکسیون مستقلان درباره نحوه ورود به انتخابات هیئت رئیسه تصمیم گیری نهایی نشده است که احتمالا در اواخر امروز درباره این موضوع اتخاذ تصمیم می‌شود، گفت: امیدواریم در انتخابات هیئت رئیسه مجلس که فردا برگزار می‌شود اعضای فراکسیون مستقلان هم نماینده‌ای در هیئت رئیسه داشته باشد.

منبع: اعتمادانلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر