کد خبر: 108882
A

راز دعوای روحانی با همتی چه بود؟

سوال امروز این است که آیا روحانی سناریوی نوشته شده برای تبدیل انتخابات به یک مراسم را می‌دانست؟ این را کنار شایعه‌ای بگذارید که می‌گوید همتی اساسا تصمیمی به ثبت نام نداشت و با تماس یکی از همان پشتیبانانش راهی وزارت کشور شد!

 راز دعوای روحانی با همتی چه بود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ چند روز پیش از اعمال نظر رسمی حاکمیت بر انتخابات و اعلام رسمی آن توسط شورای نگهبان خبری منتشر شد که با تصور جعلی بودن راهی به تحلیل‌ها نیافت. شاید همین حالا که خبر برکناری همتی از ریاست کل بانک مرکزی منتشر شده رجوع به آن خبر خالی از لطف نباشد.

خبر این بود که حسن روحانی در حاشیه جلسه دولت با رئیس کل بانک مرکزی تندی کرده و از در پرخاش در آمده که چرا ثبت نام کردی؟ امروز می‌دانیم که عبدالناصر همتی یکی از حاضران در مراسم ۲۸ خرداد است. کسی که احتمالا حتی خانواده‌اش هم فکر نمی‌کردند در دور همی منتخبین شورای نگهبان در قاب تلویزیون ظاهر شود. 

کسی که در بیش از یک سال گذشته بین کارگزاران دولت روحانی بیشترین حمایت را از رسانه‌های اقتدارگرا دریافت می‌کرد و بارها در بزنگاه‌ها موضعی خلاف مصلحت مردم می‌گرفت چه آن موقع که بی‌اثر بودن FATF را می‌گفت چه پس از آن که تقریبا با هر موضع‌گیری‌اش موج به به و چه چه در کیهان و جوان به راه می‌انداخت.

حالا یکبار دیگر بپرسیم راز آن دعوای روحانی با همتی چه بود؟ او حتما مثل کسانی که همتی را رصد کرده باشند مسیر سیاسی او را می‌دانست و موتلفین جدیدش را می‌شناخت. اما مگر کسی فکرش را می‌کرد که همتی تایید شود؟

اینجا تفاوت ما و روحانی است. سوال امروز این است که آیا روحانی سناریوی نوشته شده برای تبدیل انتخابات به یک مراسم را می‌دانست؟ این را کنار شایعه‌ای بگذارید که می‌گوید همتی اساسا تصمیمی به ثبت نام نداشت و با تماس یکی از همان پشتیبانانش راهی وزارت کشور شد!


منبع: امتداد

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر